Mr-Smith Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei Skal nå til å bestille 4disker, å etter pris så har jeg bestemt meg for å gå for 200gb disker. Det store problemet er å bestemme seg for merke, fra før har jeg både WD, IBM og Seagate, så det spiller ingen roller sann sett, men er det noen stor forskjell på de nye diskene til WD eller Seagate? Blir en av de her: Western Digital Caviar 200GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM Seagate Barracuda 7200.7 200GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM Om noen lurer så velger jeg fremdeles IDE pga at det ikke fins S-ATA kontrollerkort som tar mer en 4 enheter (til grei pris), velger derfor et HighPoint RocketRAID 454 4P ATA133 RAID Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mener at seagate disken er mer stillegående, ellers så er vel ytelsen så og si lik vil jeg tro (8mb cache versjonen.). Lenke til kommentar
bengh Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Leste i dag at Seagate nå har 5 års garanti på diskene - noe å ta med i betraktning når en velger merke... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Seagate, uten tvil. Høy ytelse og lavt støynivå - vel verdt de ekstra kronene! Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 da blir det seagate, takk for raske svar Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 men varmeutvikling, er de ca lik der åsså? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Må man ikke ha sp1 og sånn 48bit støtte opplegg for å bruke seagate diskene som er store? jeg har ikke skjønt akkurat det og må man ha det med WD disker? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Må man ikke ha sp1 og sånn 48bit støtte opplegg for å bruke seagate diskene som er store? jeg har ikke skjønt akkurat det og må man ha det med WD disker? Sp1 må du uansett ha, skjønner ikke helt hva du mener her.. Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Seagate de støyer ikke så blir de ikke varm, vertfall ikke min... Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 da var diskene bestillt, gikk for seagate Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Uff.. lurer på hvor mange tråder det er om det samme spørsmålet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå