W Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Har et lite problem. Skulle se en film fra pc'en på tv'en her om dagen. Men etter at jeg hadde koblet de sammen ble bildet på tv'en ekstremt dårlig. Fargene var MYE mørkere og anderledes enn de har pleid å være før. Noen som vet hva dette skyldes og hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Har et lite problem. Skulle se en film fra pc'en på tv'en her om dagen. Men etter at jeg hadde koblet de sammen ble bildet på tv'en ekstremt dårlig. Fargene var MYE mørkere og anderledes enn de har pleid å være før. Noen som vet hva dette skyldes og hvordan jeg kan løse det? nett da samma skjer hos meg, jævli iriterande Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hva slags kabel bruker dere for å koble sammen? Hvis dere bruker composite (gul bananplugg) så er det ikke så rart, den er ikke laget for å overføre så store bilder. Hvis dere ikke har en altfor gammel TV kan dere tjene mye på å koble til via s-video istedet. Det er naturlig nok viktig å koble med S-video i begge ender, og det krever at tven støtter S-video, enten ved scart-overgang eller rett inn gjennom egen plugg i tven. Håper det hjalp EDIT: Hvis tven er for gammel for S-video så vil bildet bli svart-hvitt. Endret 2. september 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
W Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Hva slags kabel bruker dere for å koble sammen? Hvis dere bruker composite (gul bananplugg) så er det ikke så rart, den er ikke laget for å overføre så store bilder. Hvis dere ikke har en altfor gammel TV kan dere tjene mye på å koble til via s-video istedet. Det er naturlig nok viktig å koble med S-video i begge ender, og det krever at tven støtter S-video, enten ved scart-overgang eller rett inn gjennom egen plugg i tven. Håper det hjalp EDIT: Hvis tven er for gammel for S-video så vil bildet bli svart-hvitt. Brukte composite. Men det rare er at det fungerte før, men en dag ble bare fargene rare... Har prøvd med s-video, men det blir bare svart/hvit. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Bruk en s-video kabel fra pcen til en scart overgang på tven. Så velger du composite/sammensatt video ut som format på pcen. Da skal du få farge og brukbart bilde. Lenke til kommentar
W Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Bruk en s-video kabel fra pcen til en scart overgang på tven. Så velger du composite/sammensatt video ut som format på pcen. Da skal du få farge og brukbart bilde. Hvordan gjør jeg det? Har Radeon 9500 pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå