jokkakim Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg trenger hjelp til åpne porter på routeren min.. Jeg har en "ST Lab Broadband Router for xDSL/Cable" router. jeg har funnet frem til hvor jeg skal skrive inn hvilke porter jeg skal åpne, men det er mer jeg skal skrive som jeg ikke vet hva er.. har tatt noen bilder av menyen: bilde 1 bilde2 Endret 20. januar 2010 av jokkakim Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har du en url til routeren? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Om du vet hva routeren heter, kan du finne hjelp på portforward.com. XenZor Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Har du en url til routeren? det er denne routeren: St.lab Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg trenger hjelp til åpne porter på routeren min.. Jeg har en "ST Lab Broadband Router for xDSL/Cable" router. jeg har funnet frem til hvor jeg skal skrive inn hvilke porter jeg skal åpne, men det er mer jeg skal skrive som jeg ikke vet hva er.. har tatt noen bilder av menyen: bilde 1 bilde2 mappingports = porten du skal åpne og videresende, IP er IP-en til den maskinen du kjører tjenestene på og så må du krysse av for enabled. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Jeg trenger hjelp til åpne porter på routeren min.. Jeg har en "ST Lab Broadband Router for xDSL/Cable" router. jeg har funnet frem til hvor jeg skal skrive inn hvilke porter jeg skal åpne, men det er mer jeg skal skrive som jeg ikke vet hva er.. har tatt noen bilder av menyen: bilde 1 bilde2 mappingports = porten du skal åpne og videresende, IP er IP-en til den maskinen du kjører tjenestene på og så må du krysse av for enabled. ok.. takk for hjelpen.. men hva er menyen på bilde2 til da? Endret 20. januar 2010 av jokkakim Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) så vis jeg skal åpne port: 21 og 5000-6000 vil dette være riktig?! Endret 20. januar 2010 av jokkakim Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 så vis jeg skal åpne port: 21 og 5000-6000 vil dette være riktig?! Ja.. det er riktig.. trigger porter kan du lese om her www.portforward.com Gå inn på in router og så er det noe som heter port triggering eller noe sånt Lenke til kommentar
geiroy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har en ST Lab Broadband Router og trenger hjelp til hvordan jeg skal åpne en port som skal bruket til IP-telefoni på denne routeren. Kan noen hjelpe meg? Jeg er ganske blank her. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har en ST Lab Broadband Router og trenger hjelp til hvordan jeg skal åpne en port som skal bruket til IP-telefoni på denne routeren. http://www.portforward.com/english/routers...RP-4P-1/3CX.htm Normalt må du forwarde port 5060, men det avhenger av hvilken leverandør du har... Lenke til kommentar
geiroy Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har Sandefjord Bredbånd (Lyse) som leverandør. Tror en eller annen nevnte for meg at det skulle være port nr. 5064, men jeg er ikke sikker. Jeg har vært inne på Portforward, men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gå fram. Som dere skjønner så er dette ukjent område for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå