mX mann Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 jeg har bestilt et spill fra Gamesmix, men det har ikke kommet enda, jeg bestilte det 21 april og nå er det 6 mai. det tar no inni ######### lang til. Har noen av dere omplevd dette. Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Bestilte et spill der for en stund siden ja.. tok en stund, men ikke mye mer enn et par uker om jeg ikke husker feil. Det kommer nok snart. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Bestilte et spill fra Spillbutikken.no (Diablo 2 lord of the rings expansion set), dem sente meg da etter 1 uke Diablo 2, ringte dem og sa fra, da skulle eg sende diablo 2 tilbake og s* skulle dem sende meg Lord of destruction. Det gjore dem, fikk LOD etter 3-4 dager. Men, diablo 2 som eg returnerte henta dem fae* aldri i posten s* eg fikk det i retur og m*tte betale for det selv, spillet har ligget i posten i over 1 m*ned n*. Dem svarer aldri n*r eg ringer heller. Meget d*rlig intrykk av spillbutikken.as. Styr vekk, m* v*re useri*se mennesker som styrer sjappa der. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har bestillt FinalFantasyX... det kommer 29.mai! Men de sender det før release, da er det bare opp til posten! _________________ PARTY ! [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-05-06 21:56 ] Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: Diablo 2 lord of the rings expansion set Er du sikker på at det er det det heter da? :razz: Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 haha! Det er Lord Of Destruction, som eg skrev lenger nede p* posten, eg som blander. Er ikke Lord Of the rings. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Bestillte Dark Age Of Camelot fra Gamesmix.com tok hele 16 døgn før det lå i postkassen min. De er ganske treige.. Eier du ikke tolmodighet så bør du handle fra andre web-shoper;) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 jeg har to ganger bestilt fra gamesmix (riktignok før de byttet navn og het gameplay eller noe) første gangen tok det nesten 3 måneder, men jeg tenkte at det var nok bare et engangstilfelle, men andre gangen jeg bestilte tok det over 4 måneder! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Så seine?? Nei, da avbestiller jeg Soldier of Fortune 2 nå! Kjøper det heller på Elkjøp! Lenke til kommentar
Volente Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har handlet fra gamesmix 2 ganger og har fått alle spillene. tok maks 1-2 uker. De sender spillene som c-post som er treg. Har bestilt GTA 3 der og regner med å få det i løpet av uken :smile: Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Bestilte katalog hos Gamesmix for flere uker siden: Nix! Ble medlem og skulle få bekreftelse på dette: Nix! Bestilte et spill der og skulle få ordrebekreftelse: Nix! Tok kontakt per e-post og etterlyste hvorfor: Nix! Sjekket om jeg var registrert gjennom å få sent passordet mitt til min egen e-postadresse: Nix! Dette aldri mer. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Det som Gamesmix derimot ER flink i er å returnere dine e-post der du AVBESTILLER spill. Da får du "Delivery Failure" som svar og er du assfucked!! Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Må krype til korset her, fikk svar idag at spillet er på vei til min adresse. Ikke verst Gamesmix, men kan dem ikke svare på mail litt fortere, at dem ikke venter til man sender en avbestilling! Sånn det ser ut nu hadde jeg fått spillet i postkassa, før dem hadde rukket å sende en ordrebekreftelse... Oh man! Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Subject : Ordrebekreftelse på bestilling hos Gameplay Norway Date : Fri, 13 Apr 2001 21:02:40 +0200 Jeg bestilte Black and White... Jeg har ikke fått det enda. Uhm...kanskje litt i treigeste laget, eller hva? Kanskje lurt å styre unna eller hva?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå