Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte et spill fra Spillbutikken.no (Diablo 2 lord of the rings expansion set), dem sente meg da etter 1 uke Diablo 2, ringte dem og sa fra, da skulle eg sende diablo 2 tilbake og s* skulle dem sende meg Lord of destruction. Det gjore dem, fikk LOD etter 3-4 dager. Men, diablo 2 som eg returnerte henta dem fae* aldri i posten s* eg fikk det i retur og m*tte betale for det selv, spillet har ligget i posten i over 1 m*ned n*. Dem svarer aldri n*r eg ringer heller. Meget d*rlig intrykk av spillbutikken.as. Styr vekk, m* v*re useri*se mennesker som styrer sjappa der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har to ganger bestilt fra gamesmix (riktignok før de byttet navn og het gameplay eller noe)

første gangen tok det nesten 3 måneder, men jeg tenkte at det var nok bare et engangstilfelle, men andre gangen jeg bestilte tok det over 4 måneder!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bestilte katalog hos Gamesmix for flere uker siden: Nix!

Ble medlem og skulle få bekreftelse på dette: Nix!

Bestilte et spill der og skulle få ordrebekreftelse: Nix!

Tok kontakt per e-post og etterlyste hvorfor: Nix!

Sjekket om jeg var registrert gjennom å få sent passordet mitt til min egen e-postadresse: Nix!

Dette aldri mer.

Lenke til kommentar

Må krype til korset her, fikk svar idag at spillet er på vei til min adresse. Ikke verst Gamesmix, men kan dem ikke svare på mail litt fortere, at dem ikke venter til man sender en avbestilling! Sånn det ser ut nu hadde jeg fått spillet i postkassa, før dem hadde rukket å sende en ordrebekreftelse...

Oh man!

Lenke til kommentar

Subject :

Ordrebekreftelse på bestilling hos Gameplay Norway

Date :

Fri, 13 Apr 2001 21:02:40 +0200

Jeg bestilte Black and White...

Jeg har ikke fått det enda.

Uhm...kanskje litt i treigeste laget, eller hva?

Kanskje lurt å styre unna eller hva?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...