El Matador Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Lurte litt på hvilken tempratur man bør se på etter overklokking. tempraturen min svinger velding når jeg spiller spill(ca +10c) og er ca +10c mindre når den bare står og sviver. hvilken skal jeg se på? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Den skjønte jeg ikke,gi meg/oss litt mer hva du mener, hvilken temp du bør se på ? det er normalt at den stiger når den blir belasta ! Endret 2. september 2004 av hauer Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Det er normalt at temperaturer er forskjellige. Lavere temp er når dataen er idle, og høyere er nå dataen er under belastning. EDIT Min idle temp er ca 39C, og under belastning er ca 48 grader. Endret 2. september 2004 av jokab Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Jeg mener når den jobber og ikke jobber. min 2,8 klokket til 3,2 ligger på 50c++ Når den jobber på fult. Er det en forsvarlig tempratur? eller bør jeg klokke litt ned? Med boxed kjøler. Endret 3. september 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå