Zepticon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har nettopp fått nytt skjermkort et Sapphire X800Pro vivo, og skal selvsagt klokke d.... Har prøvd litt med ATITool, men er ikke sikker på hvor høyt man kan gå før kortet tar kvelden? noen som vet? Finnes d andre klokkeprogram som også kan brukes...? Leste litt at man kan flashe d til et XT kort? hvordan gjør man dette? og hva er risken? Håper dere kan hjelpe meg siden jeg er helt nybegynner på det her... Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 At det tar kvelden er det vel ikke akkurat stor sjanse for så lenge du ikke gjør en volt-mod (justerer spenningene på kortet)... Det du vil oppleve er artifacts, altså 'punkter' som ser helt korny ut og får helt feil farge.... Litt teit beskrivelse, men det betyr altså at du får grafikkfeil, ingen fare for at du ødelegger kortet bare med AtiTool.... Så tut og kjør inntil du ser 'feil', og deretter gå litt ned for å gi litt marginer... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg klokket til skjermen ble svart... og dette er ikke farlig i det hele tatt? GPU eller minne kan ikke bli overopphetet elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå