fAight Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Benq 19" LCD FP931 er denne no tess? 19" med 16 ms til ca 4400 kr. Høres bra og billig ut. Eller? Er visst kun VGA-tilkobling (kan jo egentlig ikke forvente noe annet til den prisen) Endret 2. september 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har du sett på denne skjermen http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=108116 den har både analog å DVI. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) nm Endret 2. september 2004 av josteinsen Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Har du sett på denne skjermen http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=108116 den har både analog å DVI. Jepp, lest den + innlegget om den her på forumet, but thx anyway Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er visst kun VGA-tilkobling (kan jo egentlig ikke forvente noe annet til den prisen) Jeg lurte også på det samme. Et kjapt søk viser at forumbrukere som har kjøpt den sier den *har* DVI (men leveres uten DV-kabel). Den står også oppført med DVI på Benqs sider i USA, Canada og Australia. Det ser ut til at det bare er den europeiske siten som ikke nevner DVI. Kan de virkelig ha en annen modell her enn alle andre steder? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) På den europeiske nettsiden til Benq står det at det er kun D-Sub (analog). Benq-EU FP931 Jeg så derimot en kommentar fra en som mente at det er en opsjon med DVI, som han mente betydde at man må kjøpe egen kabel (som nevnt av qwert). Endret 2. september 2004 av joebush Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 På den europeiske nettsiden til Benq står det at det er kun D-Sub (analog). Jepp. Men på alle de andre står det DVI. Jeg fant ikke noen faktiske brukerefaringer fra europere som evt kunne avklare om det er en annen modell her, kun amerikanere, canadiere, og australiere som sier at den har (dette kan dog skyldes at søkekriteriene mine er vridd mot engelskspråklige treff). Lenke til kommentar
joebush Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Kanskje Øyvind Dahle har sett denne skjermen og har noen kommentarer? Eller er det kanskje andre brukere som har sett eller kjøpt den? Endret 2. september 2004 av joebush Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det ser forresten ikke ut som om dette er et spesiellt tilbud fra MPX, men heller et tilbud fra importør, eller et utslag av en generell prisnedgang på LCD. Dette da skjermen nå er like billig (eller billigere) hos Mamoz, Advance, og XD. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Bestilte meg en Samsung 710N istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå