Herr Brun Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hallo! Jeg har et lite problem med skriveren min. Det er en HP deskjet 3650. Har desverre mistet cden, og har ikke innstallert driveren på denne pcen. Problemet mitt er at når jeg skal innstallere driveren(som jeg lastet ned fra nettet), så mangler en fil. Denne ligger ingen plasser, tydeligvis kun på cden. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har ikke skriveren her, så jeg har ikke navnet på filen... Vær så snill å hjelp!! Herr Brun Lenke til kommentar
Pfu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er ikke IT spesialist, men hvis du vet fil-navnet, søk etter den med Google el. Får du en error? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Får en error ja. Problemet mitt er at skriveren er på skolen, og maskinen kan ikke innstallere skriveren uten at den er koblet i... Og da vet jeg ikke hvilken fil jeg skal søke på. Er det noen som har hatt samme problemet? Trenger virkelig driveren før i morgen, og har ikke nett på skolen(idiotisk opplegg...) Setter virkelig pris på det! Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå