P@rm@nn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Denne tikket inn på mailen min fra blug, tenkte kansje det kunne være interesangt for noen her. Mer detaljert annonsering følger senere, men det er nå klart at Richard Stallman kommer til Bergen og skal holde et foredrag i Auditorium 1, Realfagbygget, søndag 19. september kl 13. Si fra til venner og kjente. -- Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hadde jeg bare bodd i Bergen.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Eg bur ikkje så langt fra bergen Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Han skal nok ha en tur innom Blinder(Oslo) i forbindelse med Java seminaret han skal delta på her. Oppfordrer alle i Oslo og omegn til å stille :-) Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det javaseminaret er vel ikkje på blindern. det er på sas-hotellet. og det kostar 2500kr. om det var javazone du tenkte på. Eller skal han på blindern også? For det hadde jo overgått alt anna Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det var den opprinnelige planen ihvertfall, men jeg tror de måtte kutte det siden JavaZone-planen ble forskjøvet. Og på JavaZone skal han jo bare krangle med Microsoft, så det blir neppe særlig interessant. Men i Bergen er det bare til å troppe opp og falle på kne for den store Sankt IGNUcius! Han har satt av to timer til å preke for oss. Forhåpentligvis kan dét inspirere en og annen til å bli kvitt de skitne ufrie driverne. I bless your computer, my child! Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Noen som vet om noen som skal "dekke" foredraget? Kunne meget gjerne tenkt meg å lest det(evt. sett video opptak), siden jeg ikke kan møte. Edit: sinnsykt bra bilde slime mold. Endret 2. september 2004 av huf Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 weii!! Dette er noe jeg kan tåle å stå opp midt på natta for!(11-12 tida) /me vil ha signert debian install cd! Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 legg det ut på steam da.. Lenke til kommentar
foolish Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 BLUG har jo en fin historie når det kommer til å legge ut video av ting. Stream blir kanskje aktuelt, men det må jo skje med fri programvare (theora osv. Som på GUADEC) og det spørs om dette settes opp. Men opptak gjort med halvgreit videokamera tror jeg nesten vi kan regne med. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Han skal nok ha en tur innom Blinder(Oslo) i forbindelse med Java seminaret han skal delta på her. Oppfordrer alle i Oslo og omegn til å stille :-) Har du no dato får når han skal innom blindern? Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 årets begivenhet uten tvil Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Også på en søndag da, daffedag #1.....jaja, får nå dra meg opp der da. Kan bli veldig interessant! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Koster det penger? Hvor er realfagbygget? Oppe med studentkontoret? Jeg antar UiB? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Denne tikket inn på mailen min fra blug, tenkte kansje det kunne være interesangt for noen her. Mer detaljert annonsering følger senere, men det er nå klart at Richard Stallman kommer til Bergen og skal holde et foredrag i Auditorium 1, Realfagbygget, søndag 19. september kl 13. Si fra til venner og kjente. -- NEIIIIII! FAEN HELLER! Jeg kommer hjem til min kjære hjemby en tur den 24.! FAEN HELLER! Endret 3. september 2004 av gspr Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Æsj.. Langt til bergen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Bor desverre langt fra Bergen... Arg... Hmm... Hva var det noen sa noe om UIO?!? *gledeseg* Dit kan jeg sikkert alltids få slept meg Lenke til kommentar
jrz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Koster det penger? Hvor er realfagbygget? Oppe med studentkontoret? Jeg antar UiB? realfagsbygget er oppe på nygårdshøyden. jeg har forelesninger der hver dag aud. 1 er i første etasje. btw, hvor kan man melde seg inn i blug ? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 http://nlc.no/ 1. NLC er ikke BLUG. Svaret var derfor galt, og sannsynligvis en usaklig reklame for NLC. 2. BLUG er ikke arrangør av Stallman-foredraget. Elektronisk Forpost Norge, avdeling Bergen, er. Du kan imidlertid regne med å finne alle faste BLUGere der, så klart. 3. BLUG har ikke "medlemsskap" per se. Meld deg på epostlisten, og kom på de månedlige møtene, så kan du anse deg som "medlem". 4. Realfagsbygget er den enormt svære betongklossen på sydsiden av Nygårdshøyden. Du kjenner den fort igjen fordi den er så grell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå