Gå til innhold

Rms kommer til bergen.

P@rm@nn

Anbefalte innlegg

Denne tikket inn på mailen min fra blug, tenkte kansje det kunne være interesangt for noen her.

Mer detaljert annonsering følger senere, men det er nå klart at Richard

Stallman kommer til Bergen og skal holde et foredrag i Auditorium 1,

Realfagbygget, søndag 19. september kl 13.

Si fra til venner og kjente.

--

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var den opprinnelige planen ihvertfall, men jeg tror de måtte kutte det siden JavaZone-planen ble forskjøvet. Og på JavaZone skal han jo bare krangle med Microsoft, så det blir neppe særlig interessant. Men i Bergen er det bare til å troppe opp og falle på kne for den store Sankt IGNUcius! Han har satt av to timer til å preke for oss. Forhåpentligvis kan dét inspirere en og annen til å bli kvitt de skitne ufrie driverne.

saintignucius.jpg

I bless your computer, my child!

Lenke til kommentar

BLUG har jo en fin historie når det kommer til å legge ut video av ting. Stream blir kanskje aktuelt, men det må jo skje med fri programvare (theora osv. Som på GUADEC) og det spørs om dette settes opp. Men opptak gjort med halvgreit videokamera tror jeg nesten vi kan regne med.

Lenke til kommentar
Denne tikket inn på mailen min fra blug, tenkte kansje det kunne være interesangt for noen her.

Mer detaljert annonsering følger senere, men det er nå klart at Richard

Stallman kommer til Bergen og skal holde et foredrag i Auditorium 1,

Realfagbygget, søndag 19. september kl 13.

Si fra til venner og kjente.

--

NEIIIIII! FAEN HELLER! Jeg kommer hjem til min kjære hjemby en tur den 24.! FAEN HELLER!

Endret av gspr
Lenke til kommentar
Koster det penger? Hvor er realfagbygget? Oppe med studentkontoret? Jeg antar UiB?

realfagsbygget er oppe på nygårdshøyden. jeg har forelesninger der hver dag :) aud. 1 er i første etasje. btw, hvor kan man melde seg inn i blug ?

Lenke til kommentar

1. NLC er ikke BLUG. Svaret var derfor galt, og sannsynligvis en usaklig reklame for NLC.

2. BLUG er ikke arrangør av Stallman-foredraget. Elektronisk Forpost Norge, avdeling Bergen, er. Du kan imidlertid regne med å finne alle faste BLUGere der, så klart.

3. BLUG har ikke "medlemsskap" per se. Meld deg på epostlisten, og kom på de månedlige møtene, så kan du anse deg som "medlem".

4. Realfagsbygget er den enormt svære betongklossen på sydsiden av Nygårdshøyden. Du kjenner den fort igjen fordi den er så grell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...