Uin Viel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Er det noen her på forumet som har et sverd? F. eks. Katana, Wakazashi, lotr sverd etc.. Jeg har akkurat bestillt en Katana Leif Endret 4. september 2004 av mads89 Lenke til kommentar
the animal Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) vel skal vi se: har en katana 1 Wakizashi 2 lang dolker 2 treslire skau hoggende Wakizashier 1 Long sword 2 sabler 1 Bastard sword (slagsverd) 1 Gurka kniv 1 short sword xx kniver gidder ikke telle de engang naboene tror jeg er stein gal da jeg "leiker" meg om vinteren med snømenn (er 19 år, ja det er litt barnslig) slå den dere edit: fant fa*n meg 3 masjeter også og et stokk/sverd Endret 2. september 2004 av the animal Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Et eller annet gammelt sverd fra Etiopia Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 the animal; shit.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har et sverd som tilhørte en oberst fra Trøndelag som jeg er etterkommer av. Husker ikke når han levde da. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har en 1 meter lang manchete fra Guatemala.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg skal kjøpe Kill Bill -sverd å henge det på veggen. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har en planke som er formet som en sverd-egg som jeg laget i tre-sløyd på skolen for noen år siden, teller det? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har en planke som er formet som en sverd-egg som jeg laget i tre-sløyd på skolen for noen år siden, teller det? tresverd ja et trenesverd teller en kammerat av meg går rundt med et tresverd på ryggen hele tiden. han lever nesten i en fantasi-verden da. PS: ser ut som jeg har mest da, skulle nesten ha lagt ut et bilde assa skal se hva jeg får til i morgen om jeg får uploadinga til å gå Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 vel skal vi se: har en katana 1 Wakizashi 2 lang dolker 2 treslire skau hoggende Wakizashier 1 Long sword 2 sabler 1 Bastard sword (slagsverd) 1 Gurka kniv 1 short sword xx kniver gidder ikke telle de engang naboene tror jeg er stein gal da jeg "leiker" meg om vinteren med snømenn (er 19 år, ja det er litt barnslig) slå den dere edit: fant fa*n meg 3 masjeter også og et stokk/sverd Stilig *bøye seg i støvet* Må se bilder Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 har en planke som er formet som en sverd-egg som jeg laget i tre-sløyd på skolen for noen år siden, teller det? Klart det teller! Jeg lager slike stadigvekk Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Unskyld at jeg spør, men hvorfor dette fuzzet rundt sverd nå for tiden? Blir folk påvirket av film eller hva? Har sett 3 sverdposter her på kort tid.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har en katana som eg kjøpte i spania. Hadde også en jungel machete men den ble stjålet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har ti ringenes herre sverd Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 De koster jo 3k pr stk! åssen har du råd.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) skal vi se, dette blir første gang ejg prøver og poste bilder fra home så here goes Si ifra om bildene ikke funker Endret 3. september 2004 av the animal Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Her er katanaen jeg har kjøpt Kom igjen folkens flere bilder! Endret 3. september 2004 av mads89 Lenke til kommentar
the animal Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 den er nydelig da hvor mye ga du for den?? skulle nesten kjøpt meg mer sverd/våpen men det koster så jævlig mye penger Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 den er nydelig dahvor mye ga du for den?? skulle nesten kjøpt meg mer sverd/våpen men det koster så jævlig mye penger Kjøpte det nytt fra qxl.no carzonic.no var det som solgte det. 1150-, med frakt Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har en kjøttkniv . vil noen fekte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå