inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehe.. har kjøpt en T630 fra Komplett.no, og litt av poenget var å slippe bl. a. Entry og andre ekle Telenor-ting. Nå viser det seg at mobilen allerede er satt opp til å bruke Telenor sin startside, selv om jeg ikke har noen som helst tilknytning til dem. Det lå også Telenor-reklame i boksen... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ring supporten til komplett i morgen og klag Hvis du syntes det var veldig ille liksom.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Da ligger den inne med Telenor WAP oppsettet vettu, ergo du får Telenor portalen som startside. Liker du ikke det så legger du bare inn nytt oppsett fra din operatør. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jada jada... ble bare litt overrasket over at Telenor til og med kunne snike seg inn på mobiltelefoner de ikke subsidierer! Men vet at det ikke er noe problem Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det noen måte å fikse på knappene på T630, tenker da på alle de som viser til wap til telenor, kunne tenkt meg å bruke de knappene til noe annet. Regner med at det egentlig er låst i telefonen, men er det ulovlig å forandre sånt? Er vel noe off topic, men shot me om det plager deg. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 *bang* Jeg har hørt at det skal være mulig å flashe fw, selv om diverse verksteder nekter å gjøre dette. Det var en lang tråd som skulle bevise at dette var lovlig. Skal se om jeg finner den! Jepp... her og her. Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bommet Og takk, skal se på det, hater å bomme med stikka og at den da kobler opp på wap. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) *Flyttet* Forøvrig kan det sies at Telenor har infiltrert min mobil også... Endret 2. september 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det noen som vet hvordan man kan fjerne "N Telenor" fra min mobil? Det ødelegger hele mitt fine bakgrunnsbilde.Mobiltype: Siemens C60 EDIT: Mobiltype. Har NADA med topic å gjøre. Lag din egen tråd! Når det gjelder å fjerne branding som hijacker nr. to lurte på, så er Esato.com et oppkomme av hjelp til slikt. Men trådstarter har fått svar på problemet(?) sitt, så da er det vel ikke mer å si... -KJ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) *Flyttet* Var de tikke under Mobiltelefoner jeg postet den først da? Edit: oops, trodde du var en moddis som hadde vært ute og herja Endret 3. september 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå