Gå til innhold

netshop 1557 eller compal cl56


TeddyErt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
[...]

 

Eller hva tror du?

Tja, det jeg vet er at noen 1557-maskiner er fryktelig ustabile. AOpen leverer 1557 med samme tastatur som Fujitsu-Siemens leverte på noe gamle maskiner fra -01 er det vel. Det er crap. Kvalitetsfølelse på CL 56 kontra 1557 er noe helt annet. Det gjelder også de fysiske målene og varmeutviklingen.

Lenke til kommentar
[...]

 

Eller hva tror du?

Tja, det jeg vet er at noen 1557-maskiner er fryktelig ustabile. AOpen leverer 1557 med samme tastatur som Fujitsu-Siemens leverte på noe gamle maskiner fra -01 er det vel. Det er crap. Kvalitetsfølelse på CL 56 kontra 1557 er noe helt annet. Det gjelder også de fysiske målene og varmeutviklingen.

Joo, det kan nok stemme.

 

Jeg tipper både 1557 og CL 56 har sine fordeler og ulemper.

Endret av bluescreen
Lenke til kommentar
Tja, det jeg vet er at noen 1557-maskiner er fryktelig ustabile. AOpen leverer 1557 med samme tastatur som Fujitsu-Siemens leverte på noe gamle maskiner fra -01 er det vel. Det er crap. Kvalitetsfølelse på CL 56 kontra 1557 er noe helt annet. Det gjelder også de fysiske målene og varmeutviklingen.

Kva meiner du med kvalitet? Har spela Doom 3 noko på mi nye NetShop maskin, og dette har ikkje vore ei problemstilling (og det med 7200 RPM HD). Er det holdbarhet osv. som er problemet da? Kan ikkje heilt fatte kva som skal vera problemet med dette AOpen skalet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...