Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Der kom pro'n som jeg etterlyste før i tråden! Det... God mat ja, grillet... Men nok OT nå. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Kan du ikke stille på den må du slå på "advanced bios setting".Skal være et sted du kan gjøre det. Men det er ikke farlig å stille FSB på 166MHz, så det kan du trygt gjøre. Edit: Spiste middag hos kusine, kom hjem nå. takker skal lete finner det ikke har sett på menyene på advanced bios setting men fant ikke noe vet du litt nærmere ? Endret 3. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hmm. På høyresiden i hovedmenyen skal det stå "Load high performance defaults" eller noe. Trykk på den, da kan du endre stort sett alt, inkludert FSB. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Der var bios'en ja. Du skal klikke på "Load optimized defauls" i hovedmenyen. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Der var bios'en ja.Du skal klikke på "Load optimized defauls" i hovedmenyen. Burde kansje sjekka ut den tråden bedere eg og, men med modem går det som ALLE vet IKKE raskt! Nå må du vel klare det vel Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Der var bios'en ja.Du skal klikke på "Load optimized defauls" i hovedmenyen. prøvde men skjedde ikke noe inne på der hvor FSB er Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det skal ihvertfall funkere. Men du må sette alt som går på "user defined" eller "custom". Les nøye gjennom manualen din og se om du finner noe. Jeg vet at det skal gå, skal ikke være så vanskelig heller... Bare klikk på alt du finner og tull rundt. Får du ikke boota maskinen bruker du bare reset CMOS jumperen. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 På det bildet er jeg inne der hvor FSB er Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ser ikke ut som om det går an å stille på FSB i bios. Står det noe om en FSB jumper i manualen? Rart hovedkort... Lenke til kommentar
wim Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det kaller jeg screenshot Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det kaller jeg screenshot hehehe Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Last ner ein ny version av BIOS... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Last ner ein ny version av BIOS... skal skru opp dataen senere hvis det ikke funker da laster jeg ned ny Bios takker Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er jumperstyrt FSB på KM4M-L Du skal stille ditt på 166Mhz Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg fikk det til Tusen Tusen Tusen takk til alle som har hjulpet meg :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hyggelig å kunne være til hjelp... Lenke til kommentar
wim Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Å hjelpe gir en relativ følelse av makt Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Å hjelpe gir en relativ følelse av makt Tull, deg gir glede ikke makt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå