gobyfly Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 http://www.norskmotorimport.no/firehjuling...irehjuling&id=9 På linken ser du 4 hjulingen ( ATV ) jeg har tenkt å kjøpe. Jeg lurer på noe i forbindelse med dette. 1 Kan jeg kjøre den på veier , altså sammen med andre bilder (riksvei) ? 2 Jeg har førerkort klasse B , kan jeg kjøre den med dette ? 3 Ser den koster 19.990 , men sett bortifra det , koster det noe særlig å registrere den ? Eller vil jeg ha tips om sider me god info om 4 hjulinger , eller kansje andre forum som kan hjelpe meg. Tusen takk! Lenke til kommentar
Jokkey Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har akkurat den samme greia. Den kan ikke kjøres på riksveien med eller skilltes. D er en "cross" 4hjuling, og er ikke mulig for noen slags skilt på den. Tror jeg på mitt sterkeste hvertfall. Er egentlig mest for "de små" Så om du skal ha en som kan registreres er ikke d der den rette nei Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Okey , kan du komme med navn bilde eller link på noen som kan kjøres på norske veier ? Jeg er helt ny med dette ATV greiene , så jeg må bare spør slike rare spørsmål Lenke til kommentar
Izor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 ATV Du kan jo sjekke her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå