Nimda Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Åssen får jeg opp brightnessen på PC-en? kjempeirriterende når jeg spiller counter-strike. Har på full brightness på skjerm og i spillet + full gamma også. Noe annet jeg kan gjøre for å få det lysere? Lenke til kommentar
pine Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Bruk brightness variablen i config.cfg i cstrike folderen. Har den på 3 og det funker utmerket. Du kan godt bruke høyere verdier, men da finner jeg uteområder altfor lyse. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 det første du bør gjøre er å lære deg å poste riktig! regner ikke med at du vil få svar på spm'et ditt her. prøv heller under skjerm/skjermkort. til dere andre: hadde ikke vi en avtale om å ikke svare på feilpostede emner? Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 sorry skal poste den under skjerm nå Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Passer best under skjerm og skjermkort, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg