phax Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hei, lurer på om jeg kan få tak i mouse skatez til microsoft intellimouse v3 i tondheim en plass? evt hvilke nettbutikker selger det visst man ikke får kjøpt det her i byen? evt2 finns det noen gode hjemme mekka løsninger? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Datakjeden (tidligere Komplett, nede i Fjordgata) har. Jeg har posen foran meg, produkt#111984: Icemat Padsurfers - For en mer nøyaktig mus. Disse kjøpte jeg for over ett år siden, dog. Men ta deg en tur ned og spør. Teflontape skal visstnok funke, men jeg har ingen aning om hvor man får kjøpt noe slikt. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Datakjeden (tidligere Komplett, nede i Fjordgata) har. Jeg har posen foran meg, produkt#111984: Icemat Padsurfers - For en mer nøyaktig mus. Disse kjøpte jeg for over ett år siden, dog. Men ta deg en tur ned og spør. Teflontape skal visstnok funke, men jeg har ingen aning om hvor man får kjøpt noe slikt. Padsurfers er laget av teflon ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 ok, takker for svar! får stikke ned imorgen å høre. betalte du mye for dine? ca pris. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tja, de koster i hvert fall 45,- på komplett.no Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Padsurfers er laget av teflon ! Ja, men jeg tenkte på å kjøpe en rull teflontape /istedetfor/ Padsurfers, capice? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Padsurfers er laget av teflon ! Ja, men jeg tenkte på å kjøpe en rull teflontape /istedetfor/ Padsurfers, capice? Hvis du mener pris, vet jeg ikke.. Endret 2. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) se jeg kan også himle med øynene. edit: var tillegnet "StaBBer" Endret 2. september 2004 av phax Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) *slettet* Endret 2. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 www.miroplex.no Mouse skates Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå