Krakken Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noe jeg fant på Google: http://home.nyc.rr.com/go3dfx4xp/de_dust0001.JPG Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) oh je da FLASHED!! Endret 2. september 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Håper ikke det der er den endelige graffiken. For den sugde maks! Jeg trudde jeg satt å så på bilder av 1.6 jeg. Helt til jeg la merke til at noen skrev cs:s. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Håper ikke det der er den endelige graffiken. For den sugde maks! Jeg trudde jeg satt å så på bilder av 1.6 jeg. Helt til jeg la merke til at noen skrev cs:s. Nå må du være klar over at jeg dette er kun en beta, jeg har ik no godt grafikkort, 9700 pro , kjører 800 * 600, og i tillegg så er det veldig dårlig oppløsning og kvalitet på de screenshotsa! Men er enig med deg til en viss grad, grafikken imponerer ik veldig.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Håper ikke det der er den endelige graffiken. For den sugde maks! Jeg trudde jeg satt å så på bilder av 1.6 jeg. Helt til jeg la merke til at noen skrev cs:s. Neida, den suger så deså ikke! Det er bare BETA'en som ikke har fixa screenshot buggen enda! Alle screenshots blir en elendig kvalitet på! Jeg skulle gjerne frapsa litt til deg, men nå er det sent og jeg skal legge meg... Så jeg gjør det muligens i morgen Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vennligst IKKE legg store bilder direkte inn i tråden ved bruk av IMG-tag. Det holder fint med en link. Om man vil laste opp flere egne bilder, og ikke har mulighet til å laste de opp på en hjemmeside, så anbefales det å pakke de ned i en ZIP-fil i steden. Deretter kan de legges ved i innlegget. Takk. Føler at du sikter litt til meg. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noe jeg fant på Google: http://home.nyc.rr.com/go3dfx4xp/de_dust0001.JPG de dust 1 hvis ja har eg dette bildet å legge ut Her kanskje litt vanskli PS: studer bildet Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 de_dust2 @ bomb spot A.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det var virkelig synd at du tok feil! hørt om Superhero servers? men ja... det var rett Daxi Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hey! Tenkte jeg kunne lage en liten CS lek. Screenshot-leken, går ut på å gjette hvordan map det screenshotet er tatt fra. Men det er visse krav og det finnes regler. Jeg aksepterer ikke bilder som dette: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Da blir det vanskelig å finne ut om det er de_dust eller de_dust 2... Men bilder som dette er godkjent: Bilde 1 Bilde 2 Hvordan map er dette da? Regler: - Det skal KUN være bilder fra standar mappene. (Dvs: Ingen fy_maps osv...) - De skal være tatt i Counter-Strike 1.6 - Kun et bilde om gangen. - Det er første man til mølla. Så den som gjetter riktig først skal ta neste bilde. - Du kan ikke svare på ditt eget bilde. - Post linker til bildene dine. Ikke post dem rett i tråden. - Hvis ingen har klart å gjette etter 24 timer. Kan en anna ta et nytt bilde. (Første mann til mølla der også!) Jeg har allerede begynt. Så den første som klarer å gjette mine bilder, får neste bilde... Fritidsproblemer? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Med en gang man gjør noe på fritiden har man fritidsproblemer....! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Med en gang man gjør noe på fritiden har man fritidsproblemer....! Hehe...Ja, men har vel det... Anyways, siden ingen legger ut blider, så kan jo JEG gjøre det! Hvilket map er dette? :!: Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Denne tråden blir stengt av to hovedårsaker: 1. Dere klarer ikke å holde den ryddig, og flere gjør ikke annet enn å komme med useriøsiteter. Tråden handlet om en skjermbilde-lek, og det var ikke hensikten at folk skulle komme med morsomme skjermbilder. 2. En slik lek vil ikke fungere. Tusenvis spiller Counter-Strike, og de aller, aller fleste kjenner brettene inn og ut, som sin egen bukselomme. Det vil igjen bety at denne tråden raskt kan bli ufattelig stor, og et eldorado for de som er ute etter å øke post-counten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg