Data_Noob [cB] Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har nettopp kjøpt meg en bæbar medion pc, og nå tenkte jeg å ha den med på LAN Hvlket skjermkort bør jeg ha for å spille CS o.l.? Erling Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 er det en laptop (bærbar) eller er det en SFF (populært kalt Shuttle/Barebone) du har kjøpt? hva slags skjermkort skal du ha? AGP? Lenke til kommentar
Data_Noob [cB] Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Laptop... Har ikke peiling hva slags skjermkort jeg trenger! Derfor jeg spør... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehee. Det er vel ganske lite mulig å ettermontere et skjermkort i en laptop. Uansett: å spille med en laptop er på ingen måte å anbefale Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Å spille med Laptop er da ikke noe problem dersom man har f.eks Rad9700 skjermkort.... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er sant, men ikke alle som har dette kortet! Og det er ikke alle laptoper som har mulighet til å bytte ut skjermkortet, vil jeg tro. Og tilgjengeligheten til løse skjermkort til laptoper tror jeg også er begredelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå