BrukerSlettet Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har nettop kjøpt meg et trådløst tastatur, men det reagerer ikke når jeg trykker på det. Det gamle tastaturet fungerer helt fint. Hva må jeg gjøre for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du må trykke på "sync" eller "connect" på både tastatur og sender/mottaker. Satt i batteri? Les manualen. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Har allerede gjort det... desverre... Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har du sjekka dette? -Batterierene, er de utladet? -connect knappen som nevnt -At senderen er kobla riktig til pcen Har du prøvd det på en annen pc? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 At driverne er installert......... Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva slags tastatur er det? Logitech har connect knapp på mottaker som må brukes første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå