xist Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hei! Topic sier vel egentlig det meste, og specs kan dere se i signatur.. Problemet mitt er at jeg får ikke installert chipset drivere.. uansett hva jeg prøver på... Dermed får jeg ikke skrudd på agp i Smartgart egenskaper.. og pc'en underpresterer.. Jeg scorer 13000 i 3dmark 01. Noen som kan komme med noen forslag til hva jeg kan gjøre? Begynner å bli litt kjedelig og kjøre AGP på off.. Det ligger 2 vedlegg med, der ser dere hvordan det ser ut på enhetsbehandlingen min... Når jeg prøver å installere manuelt, så får jeg beskjeden "feil under installasjon av "blablabla" .... "Ingen tilgang". Mvh, Christoffer Holst Endret 2. september 2004 av xist Lenke til kommentar
xist Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Come on! Noen må da kunne hjelpe meg! btw: bilde av hvor installasjonen stopper: Endret 2. september 2004 av xist Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Det er riktig chipset driver du prøver å installere? Denne? Edit: trykkfeil Endret 2. september 2004 av meeg Lenke til kommentar
xist Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 yepp, er nok den, har prøvd den, og vanlig nvidia nforce fra nvidia.com og den på cd'en som følger med... Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg hadde et likedan problem i våres med et Soyo A64, der jeg ikke fikk installert HK-driver(agp). Husker jeg måtte sette et annet Radeon-kort(R9000) i for og få installert driverne og få det til og fungere med R9800 pro, med 8x. Men jeg kunne ikke ha det slikt, så jeg fikk bytta HK, fikk aldri vite hva som egentlig var galt. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kopier chipset driveren fra plata over i ei temp mappe under C: Avinstaller skjermkort driverne,restart marskina og gå inn i safemode(F8 under oppstart). Prøv å installer chipset driveren gjennom Start>Run>browse deg fram til temp mappa> setup.exe>Ok. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 nForce i et nøtte skal Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 nForce i et nøtte skal Hva er et nøtte skal? Eller hva er det nøtten skal? Lenke til kommentar
xist Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det funka ikke og installere i safe mode.. plaaaaaaaaag.. må vel formatere, men det gidder jeg ikke enda.. :/ jaja, får leve med det foreløpig... AGP=OFF er heller ukult.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå