ticker Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvordan kan jeg brenne de filmene jeg har lastet ned fra nett på dvd? Må jeg konvertere filene til noe annet? Ser de filmene på windows media. Hadde vært takknemlig om noen gidder å hjelpe meg, pleeeeaaaaaaassseeeee!! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ERHM Tipper denne er loveligt downlaodet Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ERHM Tipper denne er loveligt downlaodet Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvordan kan jeg brenne de filmene jeg har lastet ned fra nett på dvd? Må jeg konvertere filene til noe annet? Ser de filmene på windows media.Hadde vært takknemlig om noen gidder å hjelpe meg, pleeeeaaaaaaassseeeee!! Litt mer info takk... Hvilket filformat er det på filmene du har lastet ned ?? Er det i "Stue" DVD spiller du vil sjå filmene ?? Den DVD'n heter ?? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 beklager altså.. men denne bryter vel med retnings linjene så det holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå