Tigeren Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har en kamerat som hadde problemer med nettverket mellom to maskiner, en med 98 og en med XP (tror ikke maskinene finner hverandre). Så syntes jeg å huske fra tiden da XP kom at de med eldre windows måtte installere en liten patch/fix for å få kontakt med XP, så jeg regner med det er noe slikt som mangler. Stemmer det at dette kan være problemet, og har noen en link til denne patch/fix'en? Endret 2. september 2004 av Tigeren Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Vil tro at det er problemet. var på et lan en gang hvor det bare var en som hadde 98 mens resten hadde xp. husker ikke helt hvordan vi klarte å fikse det. Vi brukte ihvertfall rundt 4 timer på å løse problemet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Denne patchen har ikke jeg hørt noe om - men det vil selvfølgelig ikke si at det ikke stemmer at det finnes en slik patch. Det du bør sjekke er: * Fildeling er slått på * At brannmur ikke blokkerer * At de har delt noen filer * Prøve å pinge hverandre (i såfall har de kontakt) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Stemmer det at dette kan være problemet, og har noen en link til denne patch/fix'en? Nei, det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har vært borti denne "feilen" før, det var noe med xp som måtte slås på eller av, men husker ikke hva det var ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå