dim3 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Det virker faktisk som om det er noen som blir linka til beta test mens andre blir sendt til den som er released.. En kamerat av meg skulle laste det ned. Jeg sendte han denne linken så kom han til beta siden.. men hvis jeg går inn på den så kommer jeg til den ferdige versionen.. Men når jeg sendte han denne linken så kom han til rett release. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Der vart det rækti' lænk gæt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit. Bommet litt med linkene. Edit: Når jeg trykker på download der. Så starter den bare å laste ned. Jeg bruker Opera, teste med IE og se hva som skjer da... Edit: Med IE så kommer jeg til den siden du snakker om Prøvde også å klippe og lime fra IE og over i Opera men da kommer jeg til den siden som jeg linket til igjen Det er jo fint at opera vet hvor den ligger hen da, når nettleseren til microsoft ikke finner den Edit 2: Ser jo greit ut det, etter 1 minutt med testing Endret 2. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Huff. Fremdeles ikke noe støtte for SVCD eller hva det heter. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Gidder ikke å downe en gang... Jeg bruker BSPlayer, og det duger VELDIG bra! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Laster det ned nå, dette skal prøves. Tror ikke at det kommer til å bli noe spesielt bedre enn den jeg har da. Men jaja får vel se. Skal prøve den i hvert fall. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit. Bommet litt med linkene. Edit: Når jeg trykker på download der. Så starter den bare å laste ned. Jeg bruker Opera, teste med IE og se hva som skjer da... Edit: Med IE så kommer jeg til den siden du snakker om Prøvde også å klippe og lime fra IE og over i Opera men da kommer jeg til den siden som jeg linket til igjen Det er jo fint at opera vet hvor den ligger hen da, når nettleseren til microsoft ikke finner den Edit 2: Ser jo greit ut det, etter 1 minutt med testing Opplever akkurat det samme, det er ganske spesielt.... /cyrus Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Dette oppdaget jeg og! i IE blir jeg sendt til den technical beta, mens i Opra blir jeg sendt til den ferdige WMP 10! Endret 3. september 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Prøv å slette alle temp internet files og prøv igjenn. Da skal det virke. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit. Edit: Bommet litt med linkene. blir jeg også Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit. Edit: Bommet litt med linkene. SAMME HER! dvs denne: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...ad/download.asp Endret 3. september 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dette oppdaget jeg og! i IE blir jeg sendt til den technical beta, mens i Opra blir jeg sendt til den ferdige WMP 10! er dette ironi eller hva Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 noen som har lastet den ned, og kan gi meg det eksakte filnavnet, på den måten kan jeg laste den ned på DC++ ... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor ikke bare laste ned herfra? Det eksakte navnet er: mp10setup Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Lautsprecher, EVIG EID! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Noen som vet om denne visualizationen er med på WMP 10? I så fall, hva heter den? EDIT: Var så ivrig etter å laste ned at jeg ikke såg at man kunne laste ned visualizationen Endret 3. september 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
kenthaman Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Æsj, WMP 10 er ganske mye tregere enn WMP 9. Holder meg til Winamp jeg... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Lautsprecher, EVIG EID! Fordi MS fucker opp sidene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå