dim3 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Windows Media Player 10 er ute for ned lasting her! Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 æsj, den var stygg.. lastet den akkurat ned.. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 holder meg til WinAmp, vlc og Xmms jeg gitt Lenke til kommentar
puts Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Likte den jeg! Er jeg den eneste? Kunne sikkert vært bedre, men den var betydelig bedre enn wmp9 iallefall! Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvar bra den da. Mye bedre en media player 9 Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg liker den.. Bruker mest winamp.. men jeg ser alltid filmer i wm.. og wm 10 er FIN Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 holder meg helst til VLC og winamp Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hater wmp , den sluker minne holder meg til Winamp, mplayerc og PowerDVD jeg Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Greie ikke å laste den ned *lete andre steder* Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) NEI, WMP 10 er IKKE ute. En 1,5 mnd. gammel Technical Beta er det som ligger der. Ligger særiøst folk i lille norge så langt etter? Endret 2. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) NEI, WMP 10 er IKKE ute. En 1,5 mnd. gammel Technical Beta er det som ligger der. Ligger særiøst folk i lille norge så langt etter? Ikke DET? Edit: Lautsprecher bæsjet på leggen Endret 2. september 2004 av Blax Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ikke slik ut nei. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Joda, ble lansert i dag kl 1500 på denne siden: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Joda, ble lansert i dag kl 1500 på denne siden: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx Greit nok, men man blir jo bare sendt til en side hvor man kan laste ned Windows Media Player 10 Technical Beta Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Joda, ble lansert i dag kl 1500 på denne siden: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx Greit nok, men man blir jo bare sendt til en side hvor man kan laste ned Windows Media Player 10 Technical Beta Står ingen ting om det på den siden som jeg blir sendt til Her, og dette er jo en av linkene over. Laste ned å prøve... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bare beta som er blitt sluppet "help TEST the next-generation Windows Media Player:" -->TEST<-- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor står dette -> help TEST the next-generation Windows Media Player. Kan ikke finne det på den siden som jeg linket til. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor står dette -> help TEST the next-generation Windows Media Player. Kan ikke finne det på den siden som jeg linket til. Om du trykker på download knappen på den siden, så blir du sendt videre til den siden vi snakker om. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor står dette -> help TEST the next-generation Windows Media Player. Kan ikke finne det på den siden som jeg linket til. Om du trykker på download knappen på den siden, så blir du sendt videre til den siden vi snakker om. Jeg trykket på download, som er nesten på toppen. Den som overlapper der det står WMP10. Kommer ikke til noen side da, begynner bare å laste ned. Kommer heller ikke når jeg trykker på download ned til høyre heller Dette er alt som kommer: Windows Media Player DownloadSetup detected that you are running: Windows XP Windows Media Player 10 Windows Media Player 10 is the all-in-one media player that provides the best experience for discovering, playing, and taking your digital entertainment anywhere--on Windows XP-based PCs and the widest choice of portable devices. Vi er på samme side eller? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hmmm. Når jeg trykker download her. Så blir jeg sendt hit. Edit: Bommet litt med linkene. Endret 2. september 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå