Mulch Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Slik at jeg slipper å laste ned alt på nytt hver gang jeg skal installere! Fant et program til IE 5.0 IEAK (ett eller annet), tror ikke det virket helt :/ Noen som kan dette? Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 her er info om hvordan du skal laste den hele dritt'n (Internet Explorer 6.0): Først last ned den lille fila på 0,5 MB til en mappe du kaller c:ie6. Når dette er gjort... Start->Kjør-> "C:ie6ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" [[[skriv akkurat det ovenfor i KJØR boksen]]] Da vil nedlastninga av hele ie6 starte, og du vil få spm om hvor du vil lagre det. Eivind O. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 genialt! lurt på det samme et par ganger selv hvordan få det ned på maskinen og lagre pakkene for senere installasjon. regner med det skal funke greitt med IE5.5, bare bytte ut til "C:ie5ie55setup.exe" /c:"ie55wzd.exe /d /s:""#E" er ikke akkurat sikker på hva 55 installen heter, litt gjetting her :smile: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Genialt! Har vært jakt etter dette lenge selv... Så ut til å være mulig å velge nedlasting i win98, men no way i W2k... slitsom når jeg skal innstallere PC'er manuelt på jobben og linjene ut ikke er de beste akkurat... Jeg glad! :smile: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Du har alltid kunne laste ned hele IE for installasjon på nettverk via TechNet (IE for admins eller noe sånt). Der kan du laste ned hvilken som helst utgave (W9X, NT, W2k osv.). Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Uuh.. Technet er ikke alltid like enkelt å lete seg fram i :/ Du har ikke noen tips der også? Hvor jeg skal lete? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Er enig at TechNet ikke alltid er like enkel å finne frem på, men IE skal du finne under Download delen. Vanligvis så søker jeg etter det jeg skal ha fatt i etter som det vanligvis tar litt tid å lete seg frem. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-06 15:36, EivindO skrev:her er info om hvordan du skal laste den hele dritt'n (Internet Explorer 6.0):Først last ned den lille fila på 0,5 MB til en mappedu kaller c:ie6.Når dette er gjort...Start->Kjør-> "C:ie6ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"[[[skriv akkurat det ovenfor i KJØR boksen]]]Da vil nedlastninga av hele ie6 starte, og du vil få spm om hvor du vil lagre det.Eivind O. Funker fett!! Takk mann! Laster ned på min egen maskin nå. Dvs. jeg skal ha IE55SP2, så jeg lasta ned setupfila til denne og kjørte i gang! Prelude, ikke bytt ut "6" med "55" men med "5" Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Bare for å nevne det så kan man kjøre setup på vanlig måte, velge tilpasset og bare laste ned. Ligger som eget valg i menyen under dialog boksen for hva som skal installeres. Funker ikke i 2000 og XP da men... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 14:19, Wotan skrev:Funker ikke i 2000 og XP da men... ...nettopp... M$ har blitt skikkelige sære på akkurat det der... Helt uaktuelt for en bedrift eller en person som reinstallerer mye å måtte kjøre windowsupdate hver bidige gang... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Sett opp en PC til å kjøre windowsupdate lokalt da vel :smile: En PC som laster ned til alle OS du har (MS dah...), Og alle arbeidsstasjonene settes opp til å automatisk oppdatere seg fra den. Husker ikke hvordan, men MS har en oppskrift på det et sted. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kunne kanskje fungert? For øyeblikket laster jeg ned hotfix'er og slikt sånn etterhvert og oppdaterer da installasjonskriptet vi bruker. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 bra at dere fikk nytte av oppskriften:-) Eivind O. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå