indeeds Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei.. Lyden min forsvinner sånn plutselig når jeg spiller... lyden forsvinner helt, må reboote for å få den tilbake!! noen som har peiling på problemet? Lenke til kommentar
skalvik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva slags HW har du? Forsvinner all slags lyd, eller er det bare visse filtyper som ikke vil la seg avspille ? Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) jeg har også det problemet, det rare er at jeg kan spille mp3 i f.eks windows media player, men winamp klarer ikke å starte avspilling en gang. Sitter og spiller og plutselig er lyden borte. under lydinnstilligner ser alt normalt ut. abit nf7-s v2 (bruker soundstrom brikken til lyd) xp2500 - ikke klokket for tiden har kun skjedd mens jeg spiller spill, må så restarte før det blir normalt igjen. har ikke lagt til noe ny hardware eller programmer i det siste heller. Endret 17. september 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har også det samme problemet, det skjer bare i visse spill faktisk, i steam og i world in conflict, så forsvinner lyden. Veldig rart, hvis jeg setter lyden fullt opp så hører jeg bare knitring. Må reboote for å fikse det. Noen som har svar på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå