Ali_G Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Siden jeg ikke gidder å vente på at k500i skal komme i butikkene, har jeg bestemt meg for at jeg heller kjøper en annen... Men vet ikke helt hvilken? forslag? Funksjoner -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:ikke viktig -Spill: ja Form: -samme hva -Vekt: ikke viktig -Antenne: ikke viktig Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg har opp til ca 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: ikke viktig -Kamera: Ja -Videokamera: helst -Symbian: ikke viktig -triband: ikke viktig -Infrarød port:helst -Bluetooth:helst -Minne: over 10 mb -Minnekort?: helst -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: helst, men ikke viktig -Radio:ikke viktig -Ringer litt og sender ganske en god del SMS. tar noe bilder ikke spess mye Lenke til kommentar
oling Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Virker som Siemens Sx1 skulle passe deg bra. Den har minnekort støtte, Mp3, Blåtann, Ir og video inn- og avspilling. Den er litt stor, mne du sa jo at vekt ikke var viktig. Den koster vel akkurat 300 på telekiosken tror jeg det var. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Virker som Siemens Sx1 skulle passe deg bra. Den har minnekort støtte, Mp3, Blåtann, Ir og video inn- og avspilling. Den er litt stor, mne du sa jo at vekt ikke var viktig. Den koster vel akkurat 300 på telekiosken tror jeg det var. har sett litt på den, og JA den virker litt stor og klumpete, og har i tillegg ikke fått så bra i tester jeg har sett den i... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Siden jeg ikke gidder å vente på at k500i skal komme i butikkene, har jeg bestemt meg for at jeg heller kjøper en annen... Men vet ikke helt hvilken?forslag? Funksjoner -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:ikke viktig -Spill: ja Form: -samme hva -Vekt: ikke viktig -Antenne: ikke viktig Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg har opp til ca 3000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: ikke viktig -Kamera: Ja -Videokamera: helst -Symbian: ikke viktig -triband: ikke viktig -Infrarød port:helst -Bluetooth:helst -Minne: over 10 mb -Minnekort?: helst -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: helst, men ikke viktig -Radio:ikke viktig -Ringer litt og sender ganske en god del SMS. tar noe bilder ikke spess mye kjøp Siemens S65 den er jo konge! har de fleste funksjonene som du vil ha så vidt jeg har forstått og den er ikke direkte stygg heller og prisen er ikke ille Endret 2. september 2004 av mphones Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 kjøp Siemens S65 den er jo konge! har de fleste funksjonene som du vil ha så vidt jeg har forstått og den er ikke direkte stygg heller og prisen er ikke ille har den mp3 spiller? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 kjøp Siemens S65 den er jo konge! har de fleste funksjonene som du vil ha så vidt jeg har forstått og den er ikke direkte stygg heller og prisen er ikke ille har den mp3 spiller? NEi det har den ikke... Vil du ha MP3 bør du gå for 6230 Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hva med k700i ja, har nesten lyst til å gå for k700i, virker som om SE har fått til en knall-telefon der... men den er nok egentlig litt i dyreste laget.... hva med 6600? er den bra? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Virker som Siemens Sx1 skulle passe deg bra. Den har minnekort støtte, Mp3, Blåtann, Ir og video inn- og avspilling. Den er litt stor, mne du sa jo at vekt ikke var viktig. Den koster vel akkurat 300 på telekiosken tror jeg det var. har sett litt på den, og JA den virker litt stor og klumpete, og har i tillegg ikke fått så bra i tester jeg har sett den i... SX1 er et røverkjøp. Den beste mobiltelefonen på det norske markedet, og det likevel til en pris av 3000 kr. Jeg anbefaler den ihvertfall på det varmeste! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 SX1 er ikke noe stor..passer perfekt i alle lommer uten ubehag. Til prisen så er det den beste mobilen på markedet! Virkelig å anbefale! Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 står i test at den er treg å sånn da... ken jeg fikse dette ved å oppgradere software elns? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 står i test at den er treg å sånn da... ken jeg fikse dette ved å oppgradere software elns? Testen til SX1 her på amobil er en vits. Den er nok også basert på en av de tidligste FW-versjonene ja. Mobilen er litt treg på å åpne menyer og sånt, men det er ikke verre enn på andre Symbian-mobiler. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 hvordan er det å skrive meldinger på sx1 da... vanskelig å venne seg til tasteoppsettet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hvordan er det å skrive meldinger på sx1 da... vanskelig å venne seg til tasteoppsettet? Det gikk greit for meg. Tok litt tid, men vendte meg til tastene etterhvert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Syns du skal gå for SX1.. Kommer til å bli imponert av Symbian.. Har du hatt symbian før? Lenke til kommentar
oling Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva er egentlig poenget med symbian??? Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Har ikke hatt symbian før nei... tidligere tlf: 5110 3210(8 triks som en fotball!) 6510 panasonic g60 (dårligste jeg har hatt) LG G5400 (mista på bussen->stjelt) Har bestilt meg Sx1 nå... håper jeg klarer å venne meg til tastene... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva er egentlig poenget med symbian??? Poenget er vel å legge inn programmer og ha flere muligheter med mobilen din.. Kan sitere amobil sine guide for mobilbrukeren: Symbian - Et dedikert operativsystem for mobiltelefoner eid og utviklet av Nokia, Ericsson, Siemens, Samsung, Panasonic og Sony Ericsson. Har to kjente grensesnitt, UIQ og Series60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå