Fluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Heisann, jeg har nylig kjøpt meg en WD 200GB HD.. men jeg har et lite problem, når jeg har funnet disken og formatert den så viser den bare 130 GB!!!!!! Men i bios så står det 200GB.. hva kan det være fornoe tull ?!?!??! ))) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=165302 Stickys er en fin ting. Forutsetter selvsagt at man poster i riktig kategori da. Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) instaler service pack 1. Endret 6. september 2004 av Jensi Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 instaler service pack 1 nooooooooooooooooooooooob!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Rett og slett tragiskt sagt Jensi Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du må enable discaxx greine.. Jensi, det var nok en gang du heller ikke visste dette, så stfu Lenke til kommentar
Jensi Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Det var ikke meg som skrev det. Det var en kamerat som har den samme hardisken. Grunnen var vist at vanlig windows uten servise pack 1, ikke ser mer en 130 GB Endret 2. september 2004 av Jensi Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 så vidt jeg vet så støtter ikke win xp eller win 2k mere en normal 137GB se på linkene under skal stå hvordan man gjør det der.. Win 2k - Win xp Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det var ikke meg som skrev det. Det var en kamerat som har den samme hardisken. Du er selv ansvarlig for å holde brukernavn og passord hemmelig. Hvis andre er inne på din konto fordi de vet brukernavnet og passordet ditt, vil du alene bli holdt ansvarlig for alt som blir skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå