Skurupu Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Teipe folk som sover. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hmm.. *Irritere folk som er trøtte og har lyst til å sove.. *Skifte bilde til noe ekkelt i skrivebordet til folk som har latt maskina stå for seg sjøl *Irritere folk som taper i spill.. Ond jeg.. naa.. Det aller beste med lan er å få nye masse nye filmer, mp3z o.s.v inn på maskina.. Lenke til kommentar
joolae Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det beste er vel stemningen, med all lyden og lyset (eller dvs. mangelen på lys), som for eksempel å stå på tribunene på TG og se utover hallen midt på natta . Og selvfølgelig fremvisning av scenecompoer (demoer, gfx og musikk etc.). Forøvrig er det deilig at folk faktisk skjønner hva jeg snakker om når jeg snakker om data. Uff, nå fikk jeg lyst til å dra på TG.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Spille CS Ut på natten kan man kødde med de som ligger og sover! NB: Husk og ta med Netbus på alle LAN Endret 7. september 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Netbus ? wtf ? liker å game med folk, bli kjent med folk ! og hjelpe andre og alt som har med LAN å gjøre ! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 NB: Husk og ta med Netbus på alle LAN Herregud da, hva skal du med et fattig trojan på LAN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå