Nauz Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) hva er det beste på lan??? Endret 2. september 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Spille cs : s og bli beskutt mens projektilene knuser veggen ved siden av deg mens du spurtet bortover og sprayer alt du kan med mac 10.. !! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 cola.. men du trenger ikke være på lan for å drikke det... Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 cola.. men du trenger ikke være på lan for å drikke det... Mat, drikke og en pc er d beste på lan (og kansje et spill med mp) Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Å spille DesertCombat ! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hm.. møte andre nerder spille pcw'er og bare være på et lan er artig! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Å ha det morsomt :!: Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 cola.. men du trenger ikke være på lan for å drikke det... enig i deg.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det beste er nok Scene-compoene, og det sosiale. Da eg kan snakke nett som eg vil om hardware, software og nye versjoner av alt, og kor godt det er, og alle forstår det Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det kjekkaste er og kome med ein ny steikt kebab pizza og frista alle Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Det beste med lan er når eg har vert og kjøpt meg hamburger/pizza og cola, så sitter eg og eter det mens eg ser film eller serie Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) edit:remove Endret 4. september 2004 av lenny^^ Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) edit:remove Endret 4. september 2004 av lenny^^ Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Slappe av med et rolig mmorpg sammen med andre på lanet Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Vell, eigentleg det som er morsomst er når folk lager trippel-post. Så sitter me rundt eit bord å ler av dei. Nå ler me av lenny^^ *haha* Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Vell, eigentleg det som er morsomst er når folk lager trippel-post. Så sitter me rundt eit bord å ler av dei. Nå ler me av lenny^^ *haha* hahah. :!: :!: ojojoj så me ler av han no :!: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Der kom jeg ikke på en dritt nei. Lenke til kommentar
Gone Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Å le av andres hardware er morsomt. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Vell, eigentleg det som er morsomst er når folk lager trippel-post. Så sitter me rundt eit bord å ler av dei. Nå ler me av lenny^^ *haha* hahah. :!: :!: ojojoj så me ler av han no :!: Det er unødvendig å plage andre fordi dei gjer ein feil!!! Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Nei, der tar du feil! Det er faktisk helt nødvendig å plage andre når de gjør feil. Hvordan skal de ellers lære? Endret 5. september 2004 av A|3x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå