Muteki Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den nyeste drivern til ATI (4.8) gjør sånn så jeg får masse chock i cs og jeg liker ikke det så jeg skal avinstalere denne drivern, men jeg trenger et program som gjør at jeg fjerner ALT som er av den andre drivern. Hva heter det programmer og hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har ikke ati driverene fått noe nytt i legg til og fjen? men men.... Driver cleaner er tingen husker ikke helt websiden te den men prøv google har en følese av at siden var noe med Driver Heaven Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er det ikke bare å installere den gamle drivern oppå? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) drivercleaner, søk i google! EDIT: mange svar på en gang gitt! Endret 2. september 2004 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Magnus_S Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Finnes jo en How-to manual på ATIs hjemmesider. Er et jævla slit, men du får fjerna de. Hva er chock forresten? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor er det så gale å bare instalere nye drivere ''oppå'' de gamle? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor er det så gale å bare instalere nye drivere ''oppå'' de gamle? Ligge masse drit og filer den kansje ikke overskirver. Tilleg til dette ligger setupen og backupen igjen hvis du gjør det. Gåt du inn der driveren ligger så ser du feks 3-4 mapper som det står forsjelig tall på, feks opp i genrasjoner, den ene står for catlyst 4 den andre for 5 så 6 så 7 masse tull, tilleg til det kan føre til problemer senere Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 gå på www.guru3d.org, last ned drivercleaner og følg instruksjonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå