TheIlluminated Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Topic sier det meste :smile: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har en Icemat og det funker veldig bra! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Tror fUnc musmatta er den beste til det meste. Den er veldig tynn, har egen "haleholder" til musa, fungerer like bra på optisk som ball,er tosidig m/forskjellig tekstur på hver side og den er utrolig glatt! Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 jeg anbefaler vanlig musmatte.. Ice, og fUnc funker bra, ganske bra.. Everglide gaming musmatta kan ikke anbefalest.. den og boomslang er IKKE venner, underlaget er FOR glatt og kula tar ikke tak i den... godt nok.. men den funker UIMOTSTÅELIGT bra til Laser mus.. Men de anbefaler jeg.. Mvh: OzO Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 eg bruker ikke muse matte,bruker pulten min som muse matte. Kjetil Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Icemat her - funker som f. sammen med Razer BS 2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå