Gå til innhold

Feilmelding når jeg går innpå mapper etc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vent litt så skal jeg ta fram mine telepatiske evner og finne ut hva slags maskinvare, OS og annen relevant programvare du har, og hva det står for no på feilmeldinga :p

 

Men for å være seriøs: For at folk skal kunne hjelpe deg, så MÅ du si IHVERTFALL hva slags feilmelding du får, evt. hva slags OS du kjører, samt om du bruker et tredjeparts program som erstatter for f.eks Explorer i Windows (f.eks Directory Opus).

Lenke til kommentar
Med Topic`en din, postene dine og ellers alt du skriver vil du ALDRI få hjelp til problemet ditt på dette forumet! :nei:

Prøv å TENK litt når du lager en tråd, og PRØV å formuler deg så folk i det hele tatt kan ha mulighet til å hjelpe deg!

 

Rapportet.

HERREGUD! Har jo svart på det de lurte på! Hva feiler det deg da wannabe forum-politi?!?

Lenke til kommentar
Sorry :whistle:

 

Har XP Pro, og feilmeldingen er "Explorer har gjort en jævla dum feil og må avsluttes"...elns..

Har hatt det samme problemet på windows 2000.. Det var på det punktet jeg ble lei explorer og la inn directory opus :p

Men hvis du vil fortsette å bruke Explorer, så kan du alltids prøve å legge inn explorer.exe på nytt fra windows-cd'en?

Evt. boote på windows-cd'en og kjøre Repair :sick: og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Sorry  :whistle: 

 

Har XP Pro, og feilmeldingen er "Explorer har gjort en jævla dum feil og må avsluttes"...elns..

Har hatt det samme problemet på windows 2000.. Det var på det punktet jeg ble lei explorer og la inn directory opus :p

Men hvis du vil fortsette å bruke Explorer, så kan du alltids prøve å legge inn explorer.exe på nytt fra windows-cd'en?

Evt. boote på windows-cd'en og kjøre Repair :sick: og håpe på det beste.

Takk for svar...Hadde tenkt å formatere engang uansett...Så d blir vel til d da :)

Lenke til kommentar
Med Topic`en din, postene dine og ellers alt du skriver vil du ALDRI få hjelp til problemet ditt på dette forumet! :nei:

Prøv å TENK litt når du lager en tråd, og PRØV å formuler deg så folk i det hele tatt kan ha mulighet til å hjelpe deg!

 

Rapportet.

HERREGUD! Har jo svart på det de lurte på! Hva feiler det deg da wannabe forum-politi?!?

Ro deg ned.

Ingen som gidder å hjelpe noen som oppfører seg slik.

Vær glad jeg posta svaret mitt FØR jeg leste denne posten, og ikke gidder å bry meg om å slette den, ellers hadde du nok ikke fått no hjelp fra meg :nei:

Lenke til kommentar
Med Topic`en din, postene dine og ellers alt du skriver vil du ALDRI få hjelp til problemet ditt på dette forumet! :nei:

Prøv å TENK litt når du lager en tråd, og PRØV å formuler deg så folk i det hele tatt kan ha mulighet til å hjelpe deg!

 

Rapportet.

HERREGUD! Har jo svart på det de lurte på! Hva feiler det deg da wannabe forum-politi?!?

Ro deg ned.

Ingen som gidder å hjelpe noen som oppfører seg slik.

Vær glad jeg posta svaret mitt FØR jeg leste denne posten, og ikke gidder å bry meg om å slette den, ellers hadde du nok ikke fått no hjelp fra meg :nei:

Er helt rolig...Men hva er vitsen med å rapportere noe sånt..? Tull,spør du meg...Forklarte meg jo godt..!

Lenke til kommentar
Er helt rolig...Men hva er vitsen med å rapportere noe sånt..? Tull,spør du meg...Forklarte meg jo godt..!

Poenget mitt var at hvis du skal være på forum, så bør du i det minste ha et snev av god oppførsel, det innebærer å ikke slenge dritt mot noen bare pga at noen rapporterer deg. Hvis noen rapporterer deg, så har de vanligvis en grunn (denne var dårlig topic og lite informasjon om diverse ting (som OS og slikt)).

Hvis noen mot formodning rapporterer deg, uten å ha noen grunn til det, så har du ikke noe å frykte fra moderatorer, og dermed ingen særlig grunn til flaming pga det (ta det i såfall privat).

 

EDIT: Og forresten, forklaringa di var alt annet enn GOD.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...