Solow Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg vil ha en maskin (tenker Shuttle) som i utgangpunktet ikke koster all verden, skal ikke kjøre tunge spill og programmer. Hvilken Socket bør jeg kjøpe, er Socket A et godt alternativ eller bør jeg satse på en som er mer "utbyggbar" Hvilket kabinett anbefaler dere (husk støynivå) og hvilke andre deler? (prosessor, HD, minne) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor mye er "all verden"? 10k? 20k? 2k? 5k? 7k? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Shuttle er generelt ganske bråkete. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Shuttle er generelt ganske bråkete. Kan fikses da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Shuttle er generelt ganske bråkete. Kan fikses da. Lenke til kommentar
Solow Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hvor mye er "all verden"? 10k? 20k? 2k? 5k? 7k? Ja hvor mye synes dere en billig maskin, som ikke koster all verden, og ikke skal burkers til tunge programmer og spill, skal koste? Er det spesielle shuttlekabinetter som bråker mindre, hva med den med ekstern strømforsyning? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvor mye er "all verden"? 10k? 20k? 2k? 5k? 7k? Ja hvor mye synes dere en billig maskin, som ikke koster all verden, og ikke skal burkers til tunge programmer og spill, skal koste? Er det spesielle shuttlekabinetter som bråker mindre, hva med den med ekstern strømforsyning? Spørs litt. En billig shuttle ligger på rundt 6-7-8k. Med skjerm rundt 9-10-11k. Kommer litt ann på persjonen. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 denne er den stilleste shuttle http://us.shuttle.com/st62k.asp den har ekstern vifteløs power får i sølv og hvit men de har ikke den i AMD64, bare pentium 4, og vet ikke om den er kommet til norge enda Lenke til kommentar
Solow Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 denne er den stilleste shuttle http://us.shuttle.com/st62k.asp den har ekstern vifteløs power får i sølv og hvit men de har ikke den i AMD64, bare pentium 4, og vet ikke om den er kommet til norge enda Den eksterne strømforsyningen er på 180W hvilken betydning har dette? ATI mobility radeon 9100 følger med, kan noen si noe om dette? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg ville gått for en socket A shuttle... skal ha det selv, en AMD64 ville blitt altfor dyrt for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå