Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor i Norge er det mulig å få 10mbit+ til gunstige priser?

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-05-07 16:34, Ola PeK skrev:

Det borre meinte var vel at ikkje alle hyblane på Moholt har 100Mbit, kun dei som la inn nett sist.

Voll har 100Mbit ja...

Jepp, det var det jeg mente :wink:

Det er vel kun de hyblene som har fått innstallert nettverk de siste x (?) årene som har 100mbit...

Nedre Singsakerbakken har vel også fått 100mbit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at høgskolen i Nesna har 10mbit rett i veggen når du leier fra samskibnaden. Hvis man ser dette i sammenheng med de boligprisene vi har her tror jeg du skal lete lenge etter billigere bredband. Dessuten er det ingen restriksjoner på nettet.

Lenke til kommentar

Hvor står internetttilbudene i stil med studieretningene...?

Om 2 steder tilbyr samme linje, vil det stedet med billigst bredbånd automatisk stå litt høyere på ønskelisten... :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-08 10:53, Pion_ skrev:

Hvor står internetttilbudene i stil med studieretningene...?

Om 2 steder tilbyr samme linje, vil det stedet med billigst bredbånd automatisk stå litt høyere på ønskelisten... :wink:

Hmm, betaler no 1735/mnd for hybel inkl. strøm og 100 kr. for 10Mbit i Trondheim (det er ganske dårleg standard), men det er no snakk om å kutte ut denne oppdeling ettersom 'alle' har PC på hybelen uansett, slik at summen blir 1835/mnd.

Men for å ta Samskipnaden sine studenthyblar i Trondheim så kostar dei vel mellom 1800 og 2800 inkl 10/100Mbit.

På den andre sida så er det vel venteliste for å komme inn på desse plassane.

Ellers så er vel det billegaste av desse (1800/mnd) i ferd å bli borte (studentbyen blir rive i løpet av tre-fire år og blir erstatta av noko som sikkert blir vesentleg dyrare)

Lenke til kommentar

Litt på siden av topic'en men...

Begynner på Kybernetikk-linja ved NTNU til høsten.

Et spørsmål om ~10kvadrat-hyblene på Moholt og Steinan..

Er det mulig å ha PC (tastatur, mus, 19"-skjerm, høyttaler..) på pulten og samtidig ha nok plass til lesing ved siden av?

Eller blir dette for trangt? Hvor store er pultene?

[ Denne Melding var redigert av: mbst på 2002-05-08 19:00 ]

Lenke til kommentar

Spørs om du får SiT-hybel da?

Ganske mange som har lyst på de...

Som du sikkert vet (?), så lodder SiT ut noen hundre hybler hver høst til nye studenter.

Jeg satt i telefonkø i 4-5 timer for en del år siden før jeg kom igjennom på telefon til de... og da var det selvfølgelig tomt :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...