- mOtz^ - Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 La med et bilde hvordan det ser ut i Internett Exploreren min... Stor skrift er problemet, og jeg synes egentlig at det er litt ubehagelig. Prøvd masse forskjellig, men den store skrifta er der for det... Jeg kjrer skjermoppløsning 1024x768. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Dette er sikkert det første du prøvde, men om du ikke har sjekka det er det en mulig årsak. Lenke til kommentar
piit Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har du prøvd å endre på Vis -> Tekststørrelse? Edit: XenZor var før meg. Endret 2. september 2004 av piit Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Takker begge to...bedre nå...var deilig å få det slikt igjen Endret 2. september 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kan forøvrig nevne at du også kan endre tekststørrelsen ved å holde nede ctrl samtidig som du ruller på musehjulet (hvis du har et da)! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Kan forøvrig nevne at du også kan endre tekststørrelsen ved å holde nede ctrl samtidig som du ruller på musehjulet (hvis du har et da)! da er det sikkert det som har skjedd .... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå