hermart Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er noen som har kjøpt LUXOR LUXDVR1203? Den finnes på Elkjøp, og koster bare 1995,- Finner ikke noe info på internet, så jeg håper noen her har noen erfaringer å dele. Jeg er klar over at jeg ikke kan vente all verden til den prisen, men tenkte den kunne være grei til HD-opptakere blir billigere. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du ikke har den minste kvalitetssans og syns at rekkevidde på fjernkontroll på 2 meter er ok, at antenne signalet kraftig forringes gjennom denne, at den er treg, at bildekvalitetn på opptak er dårlig. Ja da er det bare å handle. Lenke til kommentar
hermart Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du ikke har den minste kvalitetssans og syns at rekkevidde på fjernkontroll på 2 meter er ok, at antenne signalet kraftig forringes gjennom denne, at den er treg, at bildekvalitetn på opptak er dårlig. Ja da er det bare å handle. Jeg er temmelig sikker på at du har rett, så jeg bestilte en vanlig dvd-spiller i stedet, - Philips DVP720SA. Jeg bestilte samtidig en TV, - Philips 32PW8609. Jeg henter de først på mandag, så hvis dette var dårlige valg, er jeg åpen for kommentarer PS! Jeg er redd kona dreper meg hvis det blir dyrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå