cherryk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 TEST: Samsung SyncMaster 910T Vi jobber oss gjennom Samsungs nye skjermer og denne gangen har vi vendt blikket mot den nye 19-tommeren SyncMaster 910T. Med et godt kontrastnivå og nytt panel var forventningene høye. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Flott test! Hadde venta på denne en stund. Det er jo så forferdelig vanskelig å velge lcd skjerm!! Men uansett bra språk og, ja en fin test Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Dødsbra av vårt nyeste skudd på stammen. Jeg visste at jentene kunne gjøre bedre jobb enn oss gutta Gratulerer med din første publisering Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fin test ja. Gøy å se at jentene melder sitt inntog i testpanelet til hw.no! Keep 'em coming, nussetuss Lenke til kommentar
the animal Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 NEI faen kvinfolk å PC nei da, bare kødda, veldig fin test Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sier meg enig med resten, fin og informativ test, og godt å se at likestillingen har nådd nerdeland også... Lenke til kommentar
TJ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Flott å se at også kvinner har god peiling på LCD Bra test btw Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Et av de bedre testene jeg har sett. Veldig bra. Håper det kommer mer, Kirsti. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bra at dere tok med hvordan det er å spille i ikke-native oppløsninger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bra test! Godt at dere er kritiske. (selv om lite av kritikken kom med i konklusjonen). Jeg likte at den har pivot-funksjon, men det skuffende resultatet i film og bilde gjør den uaktuell for meg.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg innrømmer glatt at jeg ikke har peiling på skjermer, men jeg har en viss erfaring i det å skrive. Jeg føler meg derfor trygg når jeg gir all honnør for en meget velskrevet test. Lenke til kommentar
boosting Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Bra test! Godt at dere er kritiske. (selv om lite av kritikken kom med i konklusjonen). Jeg likte at den har pivot-funksjon, men det skuffende resultatet i film og bilde gjør den uaktuell for meg.. Jeg hadde også pekt meg ut denne skjermen, men etter at jeg fikk testet den selv, var den uaktuell (lite imponert over bildet). Plus, denne er jo allerede akterutseilt av noen modeller. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 En av de beste LCD testene jeg har lest her... Mange bilder samlet sammen, passelig mye info om hvert tema med overskrift over. (passer sikkert bra for oss som kan lite om LCD skjermer og ikke ønsker altfor mye tall og speccs) GJ Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) NEI faen kvinfolk å PC nei da, bare kødda, veldig fin test :!: EDIT: Bra test Endret 3. september 2004 av Same- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå