Gå til innhold

Hvor ble det av serien?

Anbefalte innlegg

Nja, den var grei nok, men hadde vært mye bedre hadde det ikke vært for hun STØGGE dattera. Hatet henne. Huff!  :mad:

Hun var da ikke så stygg. Ikke alle kan se perfekt ut. Dessuten er hun en veldig god skuespiller.

Hun var ikke bare stygg utsenende-messig, alt med det vesenet var styggt. Og noen flink skuespiller var hun heller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det den serien der han hele tiden lå på sykehuset? Også skjedde det ting i drømmene hans. Det var noen folk som ikke ville at han skulle våkne for da ble drømme verden ødellagt.

Hva heter denne serien?

Ja, hva heter denne serien?

Det har alt blitt nevnt et par ganger: Now And Again

Lenke til kommentar

D'oh

Jeg burde lese postene bedre av og til :D

Den serien der husker jeg også, tror jeg, men jeg husker ikke hva den het. Tror den har blitt nevnt i en annen tråd en gang.

Gutten hadde slått hodet på en stein, var det ikke sånn? Og så fulgte vi ham inn i et drømmeland hvor det bare var barn, alle voksne var borte (mye bedre gjennomført enn "The Tribe", som er skikkelig søppel).

Lenke til kommentar
D'oh

Jeg burde lese postene bedre av og til :D

Den serien der husker jeg også, tror jeg, men jeg husker ikke hva den het. Tror den har blitt nevnt i en annen tråd en gang.

Gutten hadde slått hodet på en stein, var det ikke sånn? Og så fulgte vi ham inn i et drømmeland hvor det bare var barn, alle voksne var borte (mye bedre gjennomført enn "The Tribe", som er skikkelig søppel).

Var det den serien som begynner med at noen unger bygger et trehus ? En gutt detter ned ifra trehuset og slår huet i en stein. Han havner i koma og vi følger han i en slags drømme verden. Der møter han søstra si (hun er ikke i koma, men er der alikevel) og de går rundt i denne verdenen. Introen begynte alltid med at du så han gutten dette ned ifra trehuset og slår huet i denne steinen.

Så denne serien på tv for haugevis av år siden. Noen som husker hva den heter ??

Trodde ikke det var noen som husket denne serien, utenom meg :wee:

Lenke til kommentar
Var det den serien som begynner med at noen unger bygger et trehus ? En gutt detter ned ifra trehuset og slår huet i en stein. Han havner i koma og vi følger han i en slags drømme verden. Der møter han søstra si (hun er ikke i koma, men er der alikevel) og de går rundt i denne verdenen. Introen begynte alltid med at du så han gutten dette ned ifra trehuset og slår huet i denne steinen.

Så denne serien på tv for haugevis av år siden. Noen som husker hva den heter ??

Trodde ikke det var noen som husket denne serien, utenom meg  :wee:

Var den serien ja. Etter at han hadde falt ned frå trehytta begynte han å drøyme, både søstra og bestekammeraten var der, og så prøvde han å finne veien ut av drømmeverdenen og leite etter faren sin som han trudde hadde drukna, men som kansje hadde faka sin eigen død (dette fekk vi aldrig vite med sikkerheit så vidt eg veit). I den virkelige verdenen sleit mora med økonomiske problem å måtte erklære mannen sin for død for å få livsforsikringa utbetalt, slik at ho kunne hjelpe sonen sin, Jason? :dontgetit: eller noke slikt.

EDIT:

Kom på meir, serien var ein av spenningsseriene som dei sendte siste halvtimen av "Midt i smørøyet", eg trur at det kanskje var den serien som måtte bukke under for "Ocean Girl" eller den der "Jenta fra framtiden" serien. Etter det eg kan huske så sendte dei berre australske serier.

Endret av The Avatar
Lenke til kommentar

Ja, vi er på bølgelengde her! Noen må da vite hva denne serien het? *begynne å søke på imdb etter det eneste sporet vi har: "Jason"* Det høres mistenkelig kjent ut.

Var ikke temamusikken skikkelig bra også? Tror serien gikk lenge før Ocean Girl begynte å forsøple eteren i Norge. Ocean Girl har jeg kun sett i forbindelse med ettermiddagssendingene til NRK1 (Go' Elg og derivater)

EDIT:

THE ODYSSEY

Jeg eier. :w00t:

Endret av EJH
Lenke til kommentar
Ja, vi er på bølgelengde her! Noen må da vite hva denne serien het? *begynne å søke på imdb etter det eneste sporet vi har: "Jason"* Det høres mistenkelig kjent ut.

Var ikke temamusikken skikkelig bra også? Tror serien gikk lenge før Ocean Girl begynte å forsøple eteren i Norge. Ocean Girl har jeg kun sett i forbindelse med ettermiddagssendingene til NRK1 (Go' Elg og derivater)

EDIT:

THE ODYSSEY

Jeg eier. :w00t:

Hurra! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...