Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er du fornøyd med din ISP ?

Ja, er du virkelig fornøyd?  

380 stemmer

1. 1. Ja, er du virkelig fornøyd?

• Ja. Faktisk så bra at jeg anbefaler den til venner
      176
    • Ja. Noen problemer er der, men stort sett fornøyd
      88
    • Tja. Den kunne vært bedre
      49
    • Nei. Her er det for mye problemer
      43
    • Nei. Jeg bytter/har byttet ISP
      22
    • ISP?
      2

Anbefalte innlegg

Har canal digital MIDI og er veldig fornøyd, men noen ganger detter linjen ut og blir borte i noen minutter. DEtte er svært irriterende og skjer rundt 1-2 ganger i uken.

hadde den i min forrige leilighet.

Var heller ikke fornøyd. Datt ut fra nettet slik du beskriver i ny og ne.

Jeg hadde også lengre perioder ikke kontakt i det hele tatt.

Glad jeg er over den ISP'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt 4 isper nå,

Telenor som var den første var ok, lite nedetid men dårleg ping ut i europa.

Var og dyrt og tregt.

Lyse heilt fantastisk, har nedetid av og til om 6 tida om morgonen men er ellers dønn stabil. Fantastiske mogleheiter for ein fin pris, Lyse har fått meg til å bruke nettet på ein ny måte =)

Tele2, ekstremt ustabilt rotete ping i utlandet. Treigt og dyrt. Vil aldri meir vera deiras kunde igjen.

UPC som eg har på hybelen nå. Virker greit, er litt treigt og dyrt. Har enda ikkje disca i eit Warcraft 3 game men har opplved eindel pauser etter bare 3 dager nå.

Forsetter detta så må eg flytta inn i ein HiA hybel og få meg ei skikkeleg linje å game på =)

Lenke til kommentar

Jeg har bredbånd gjennom den lokale kraftlevrandøren, Hålogaland Kraft.

Eller Hlink som produktet heter. De levere 512/512 linje til meg, gjennom radiolink. Tror jeg betaler rundt 300 kr mnd.

Hadde en del problemer i begynnelsen med att nettet datt ned, men når de satte opp ny sender rett bak huset ble alt bare velstand. :)

Lenke til kommentar

Har CanalDigital (Telenor) og er svært misfornøyd. Nettet er veldig ustabilt og detter ut av alle spillservere og nedlastning er omtrent umulig. Sånn har det vært lenge og er overasket over at dette (enkle) problemet ikke blir løst. Telenor har jo resurser så da står det vel på viljen?

Lenke til kommentar
Har CanalDigital (Telenor) og er svært misfornøyd. Nettet er veldig ustabilt og detter ut av alle spillservere og nedlastning er omtrent umulig. Sånn har det vært lenge og er overasket over at dette (enkle) problemet ikke blir løst. Telenor har jo resurser så da står det vel på viljen?

Er det ikke Canal Digital som må ta det opp med telenor da?

Lenke til kommentar

Har BKK gjennom fiber i et borretslag, er ikke fornøyd, nedetid, linjen lagger iblant, 2 ukers venting på åpning av noen porter på routeren, struping av hastighet samt hastighet som ligger under hva de lover.. Slett ikke fornøyd.. Blir snart bytte..

Lenke til kommentar

Har tiscali å det er den største dritten jeg har vert borti, har planer om å bytte til symfonika når bindingstiden går ut, noen som har erfaringer med dem?.

beklager ordbruken, va bare for å få utrykkt hvor gale det egentlig er

Endret av WipeOut-
Lenke til kommentar

Hadde telenor før, var i grunnen passe fornøyd med dem. Men fant ut for snaut 2år siden at jeg ville prøve ut NGT og har holdt meg der siden. Kan ikke huske at jeg har vært borti noe som helst nedetid.

Menne det å ringe til dem tar sin tid, som den glupingen jeg er var det noe jeg ikke fikk helt til(min feil). Så ble sittende i telefonkø i 26minutter da...ble litt for lenge mener da jeg.

Lenke til kommentar

Byttet over til Bluecom for litt siden, fra Telenor. Er kjempefornøyd. Har ikke hatt Bluecom lenge da, bare i noen dager. Men jeg har ikke hatt noen problemer i hvert fall. Jeg hadde hørt om andre som hadde Bluecom som anbefalte det. Hadde også fått anbefalt NGT, men gikk for kampanjen til Bluecom. Der hvor du får en 1500/512 linje til 399kr, koblet til deres egne sentraler. Jeg hadde ikke hatt noen store problemer med Telenor, men det var sånn at jeg visste at jeg kunne ha fått en bedre linje enn det jeg hadde til samme pris. Men det var morra mi som plutselig bestilte internett uten å si ifra noen ting. Jeg hadde valgt noen andre, og det har jeg gjort nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

NGT funker greit, men sliter av og til (når det absolutt ikke bør). Får heller ikke benytte meg av Quattro-tilbudet deres, uten at verken de eller jeg vet hvorfor. Jaja.

Lenke til kommentar

NGT i to år. Tror jeg har hatt ca. 1 time nedetid i denne perioden (så vidt jeg har vært klar over). Kan bare anbefalte. Solid infrastruktur.

Men, har faktisk vurdert å bytte nå til Firstmile (siden de kan gi meg en god del høyere speed nå, for noen få dinarer mer). Noen som har erfaring med FM i Bærumsområdet?

Lenke til kommentar

Har hatt telenor i ca 1 1/2 år nå. Første året var linja dønn stabil. I sommerferien var det derimot svært ustabilt. Kunne være borte i mange timer av gangen flere ganger i uka. Har blitt bedre nå, men har begynt å disconnecte alt for ofte fra battle.net. Får forresten ca 100ms i ping dit (europe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...