Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er du fornøyd med din ISP ?

Ja, er du virkelig fornøyd?  

380 stemmer

1. 1. Ja, er du virkelig fornøyd?

• Ja. Faktisk så bra at jeg anbefaler den til venner
      176
    • Ja. Noen problemer er der, men stort sett fornøyd
      88
    • Tja. Den kunne vært bedre
      49
    • Nei. Her er det for mye problemer
      43
    • Nei. Jeg bytter/har byttet ISP
      22
    • ISP?
      2

Anbefalte innlegg

Hei.

Har TELE2 og er ikke helt fornøyd. Det kan være det er bare meg som er uheldig, men av og til stopper interneten bare helt opp. Og det kan skje 2 i mnd. Det er mye det.

Vet ikke helt om det er ADSL-modemet eller det er forbindelsen fra TELE2. Lever med det, men som sagt kunne vært mye bedre.

db

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har UPC Chello Pluss og er fornøyd, svært lit nedetid, ca 30 min på 4 måneder, og 449,- for 2048/384 er ikke så galt. Kundeeservicen deres virker, max ventetid er 4 minutter for meg, fikk da tilbud om callback og de ringte 2 minutter senere..Har telefon/TV/internett via de og det eneste som ikke har vært 100% er TV'en. Men det har blitt bedre det og.

For gode priser, sjekk f.eks. Free.fr som tilbyr linjer (i Frankrike) 6mb/512 + gratis telefoni for €29,99. Ja, Norge er et U-land i visse sammenhenger.

Det som skal bli spennende med UPC er et kapasiteten på linjene deres skal tåle MYE mer hastighet. Så man får vente og se.

Bor i Oslo.

Lenke til kommentar

Jeg har den tregeste ADSLen fra Tele2. Det gjør meg ikke så mye fordi skal jeg laste ned noe virkelig stort så kan jeg bare gå på jobben som er NTNU og laste ned på de supre linjene der. Tror de er på ~30Mbit eller så men det er vanskelig å måle siden det vel heller er serveren i den andre enden som blir målt og ikke linjene til NTNU.

Lenke til kommentar

Jeg har NextGenTel Bravo og er fornøyd med det.

Når vi kjøpte for to år siden var hastigheten 640/384. Den har sakte men sikkert øket til 1200/386, uten at det koster en krone mer. Nesten doblet nedlastningshastighet altså.

Synes NGT er relativt billigt og greit. Dog veldig irriterende med lang ventetid på tlf-support.

Lenke til kommentar
Jeg har NextGenTel Bravo og er fornøyd med det.

Når vi kjøpte for to år siden var hastigheten 640/384. Den har sakte men sikkert øket til 1200/386, uten at det koster en krone mer. Nesten doblet nedlastningshastighet altså.

Synes NGT er relativt billigt og greit. Dog veldig irriterende med lang ventetid på tlf-support.

Det er akkurat dette jeg er ufornøyd med når det gjelder Catch.

Gjennom flere kampanjer har de tilbydt lavere priser og høyere hastigheter,MEN bare til nye kunder.

Når jeg har forhørt meg om muligheten til å oppgradere til det de tilbyr i sine kampanjer blir jeg blankt avvist.

Det ser ut til at jeg må klare meg med den(forholdsvis)dårlige linja jeg ingikk kontrakt på. Hos ngt er det stikk motsatt.De oppgraderer linjene,beholder prisene,samtidig som de tilbyr prisene/linjene til nye kunder.

Jeg vurderer faktisk å bytte leverandør.

På bakgrunn av dette,kan jeg ikke anbefale Catch.

ELENDIG Catch! :mad:

Lenke til kommentar

Jeg har også Catch, og er meget godt fornøyd med den linja. Har ikke hatt den så lenge, men installasjonen gikk knirkefritt så fort jeg fikk modemet, og linja har vært dønn stabil etter det. Hadde Bredbåndsfabrikken før, men så kjøpte jeg ny leilighet uten mulighet for det. Savner den litt.... :(

Lenke til kommentar
Lykkelig innehaver av en 10/10 mb fra Bredbåndsfabrikken. Godt fornøyd. :love:

Da er vi to:D

Er så digg med skikkelig linje. I løpet av de 2 årene jeg har hatt linje fra BBB.no så tror jeg linja har vært nede 2 ganger... ene gangen var det jeg som føkka det til.

Lenke til kommentar
Telenor er kjempebra :thumbup:

Ok, Kan du evnt si litt om hvorfor du mener dette? Alltid gøy å høre litt begrunnelser også ! Kan ikke si meg så veldig enig akkurat, tvert imot, men en objektiv mening tas alltid imot :-)

Uansett håper jeg vi snart kan skilte med et litt bedre utvalg og kapasitet på linjer/hastighet i Norge i tiden fremover.

Ikke alle er like heldige som de som har BBK, eller Bredbåndsfabrikken!

:roll:

Lenke til kommentar

Sitter nå med min knall nye linje fra catch.

Det lover ikke godt å lese at catch ikke gir sine gamle kunder det samme tilbud som de gir sine nye.

Hvis noen fra catch leser dette kan de godt komme med innspill.

Uansett hadde jeg akkurat besøk av Bravida innstalatøren her. Gor han terningkast 6.

Lenke til kommentar

Jeg har bredbånd fra Telenor i 2 år nå, og linja har vært stabil helt fram til de siste par ukene! Da har modemet fryst seg, og dermed nettet klikka, og dette skjer alltid når jeg bruker DC ++. En ting til som har irritert meg ned telenor var den forbanna begrensningen på 1 giga i måneden! Der brukte jeg ganske mye ekstra penger.

Og nå som vi skal oppgradere hastigheten fra 704/128 til 2048/256, så skjer det ingenting! 26 August var det fastsatt en dato til oppgraderingen, men enda ikke skjedd noe. Har ringt inn og klaga flere ganger, men linja holder seg på samme hastighet. Derfor bytter jeg nettleverandør fra telenor til bluecom idag!

Lenke til kommentar

Har canaldigital 2050/2050 for øyeblikket til 647kr i mnd. delt på 5 men jeg er den eneste som bruker linjen til noe annet enn surfing . Er lav ping, lite nedetid og jevnt over 2.3mbit begge veier. Godt fornøyd, bare synd jeg skal flytte...blir vel catch eller telenor, catch er best av de to men dyre. Hadde sdsl før og det var lite kluss.

Lenke til kommentar

Har BKK bredbånd, Dessverre så lever supporten deres et egent liv

Har sendt dem mange e-poster som jeg har fått svar på, det går alltid

24 til 48 timer eller mer tid før du får svar.

De e-postene jeg har sendt til dem som jeg ikke får svar på, Har handlet om

Hvorfor dem struper linje trafikken, Hvis dem som ISP driver å struper trafikk pga

Internasjonal båndbredde er dyrt så burde dem egentlig finne seg en annen bransje

Nevner også noen andre ting men jeg har ALDRI fått svar på disse e-postene.

Jeg synes det er useriøst pga man skal svare på alle e-poster selv hvor horrible dem er .

BKK leverer idag 3 typer : 2 mbit , 4 mbit og 8 mbit duplex ( Dette gjelder oss med fiber )

Vi leverer inntil 4 Mbit begge veier, og holder det vi lover. Hastigheten vil variere alt etter hva du bruker nettet til.  :

Noen jeg tolker som om du bruker dc++ eller andre fileshareing så vil du ikke få full utnyttelse av linjen som du betaler for

Endret av Andrew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...