Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er du fornøyd med din ISP ?

Ja, er du virkelig fornøyd?  

380 stemmer

1. 1. Ja, er du virkelig fornøyd?

• Ja. Faktisk så bra at jeg anbefaler den til venner
      176
    • Ja. Noen problemer er der, men stort sett fornøyd
      88
    • Tja. Den kunne vært bedre
      49
    • Nei. Her er det for mye problemer
      43
    • Nei. Jeg bytter/har byttet ISP
      22
    • ISP?
      2

Anbefalte innlegg

Hvilken erfaring har du fra din ISP og er du fornøyd med denne?

Selv benytter jeg i dag CATCH Communications og er faktisk meget fornøyd hittil.

De gir meg en fast Ip adresse og blander seg ikke inn i hva jeg benytter linja mi til. Har hørt rykter om at det finnes ISP'er som senker hastighet ved bruk av p2p programmer. Dette forekommer ikke her.

Gir de også pluss i margen for enorm kundeservice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bluecom hjemme og er fornøyd, med det unntaket at modemet fryser omtrent hver dag (skyldes dårlig modem, og ikke ISPen). På jobben kjører vi en 15-20 Catch SDSL-linjer, og er der storfornøyd med supporten (må til en gang i måneden eller.no, men kommer rett inn, sitter gjerne i telefon i 5 minutter og prater, og så er det fixet)

Lenke til kommentar

Har nextgentel hjemme hos familien. Kjempefornøyd. Har klart og strupe utlinja mi til 384 ut. Skal være 512. plagsomt. dette er klagd på. Så skulle fikses.

Har bluecom på hybelen. Greit egentlig. lite nedetid.Men bare en 704\128 linje. Pga lite folk på sentralen... Så blir ikke oppgradert. Blei skuffa etter jeg ringte de og spurte når den ble oppgradert.Siden jeg hadde fått mail en stund før. Dette var surt..

Ellers fornøyd med disse selskapene. Bra support også. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har adsl fra bkk, var forbøyd de første 2 månedene eller noe (skulle bare mangle hadde jo isdn før det) Men det er endel ting som ikke er helt som det burde være.

Problemer med at linjen faller ut et par sekunder( skjer hver dag nå ) ikke fått svar på mail i det siste. Får ikke passord til router så kan ikke fikse på instillinger uten å maile BKK. Struping av p2p så vidt jeg har forstått (mange har klaget på dette)

Min konklusjon, jeg bytter den dagen noen andre tilbyr adsl på min sentral. Bor på bondelandet så spørs når det blir :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...