Plomma2 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 En liten detalj. Husk å skru av messenger. er irriterende med folk som sender meldigner nå du spiller. hint: du får ikke opp sånn boks på skjermen hvis du setter msn på opptatt. Tror du missforstod det litt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 En liten detalj. Husk å skru av messenger. er irriterende med folk som sender meldigner nå du spiller. hint: du får ikke opp sånn boks på skjermen hvis du setter msn på opptatt. Tror du missforstod det litt Tror han mente net send i cmd. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 den låsen var genial!!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300467&cks=PRL. skal ha meg en sånn en Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Første regel er å alltid trykke CTRL-ALT-DELETE + ENTER når du går fra maskinen... uansett om du skal bare et par meter for å se på en kompis sin skjerm eller noe. Du mener vel [win]+L Hans versjon er Win2k. Dette er også tilfellet for Windows XP, men kun når "Use welcome screen" eller "Fast User Switching" er avslått. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 den låsen var genial!!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300467&cks=PRL. skal ha meg en sånn en På TwinMOS pendrive'ne er det med programvare som låser maskinen for deg, kanskje ikke det mest effektive, men det gir problemer for de som vil føkke opp maskinen din. Og om du er sikkelig paranoid, så tar du å napper ut reset/power switch kablene etter du har startet maskinen, da kan ikke de som leker jævel restarte maskinen din hvis den er låst Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Var litt småfiks den ja.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 En liten detalj. Husk å skru av messenger. er irriterende med folk som sender meldigner nå du spiller. hint: du får ikke opp sånn boks på skjermen hvis du setter msn på opptatt. Tror du missforstod det litt Tror han mente net send i cmd. Ja, jeg vet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vel, jeg reiser ikke lengre på stor-LANparty, og når jeg er på de lokale LAN partyene, trenger jeg ikke sikre maskina, fordi folk flest der er mennesker jeg kan stole på. (Og voksne heldigvis, ingen under 20 år der) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Inget problem å lage alarm på maskina... Med et lite rèle, et batteri, litt ledning, lim, litt plastikk, en gammel brannvarsler og en bryter kan man på en dag sette opp et system som gjør at maskina hyler som faen hvis noen prøver å åpne den eller trekker ut strømkabelen... Så har man en bryter som deaktiverer skiten.. Denne er det en fordel å gjemme litt bort.... Quintilian Tøft,hvordan setter du det opp? ja, hvordan setter man det opp?? Skal kanskje på LAN de nermeste dagene.... hurry Endret 1. oktober 2004 av jalla`n Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 -Tar med meg strømkabel -Tar med meg mus/musematte/tastatur - Logger av. - Setter passord på delte mapper. - Sover Lenke til kommentar
defzx Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei.. Den beste måten å sikre pc-en din når du drar på lan er å snakke med de rundt deg, altså prøv å få kontakt, og hvis du føler personen-e er til å stole på så lager dere jo bare en enkel deal, om at dere passer på hverandres pcer når noen av dere ikke er der. Da får du en viss sikkerhet om at pc-en er i trygge hender Lenke til kommentar
ifi Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Firewall og antivirus, fjern fildeling (bruk DC), sett innloggingspassord og biospassord, og lås alltid pc'en når du beveger deg mer enn 2 meter vekk :-) Hardwarelås kan også være lurt. Alt dette har vel allerede blitt sagt regner jeg med ^^ Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hengelås er lurt. Kan virke litt paranoid, men det er lurt! Claes Ohlsson selger en "variant" av kensington låsen som kan låses fast i en com-port i stedet for kensington hullet. Sp+ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 "Hvorfor leve fritt når du kan være paranoid?" Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 mhm, den komplett saken så smart ut samt. som at den var billig ! Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Disse her er kjekke, billige også, jeg har 1 . Trenger egentlig ikke fler Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Disse her er kjekke, billige også, jeg har 1 . Trenger egentlig ikke fler ja, den er sikkert flått kjøper sånn neste gang Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 - Setter passord på delte mapper. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Disse her er kjekke, billige også, jeg har 1 . Trenger egentlig ikke fler Genialt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Har en DELL DImension 8300 jeg, er egen krok/øye til hengelås bak der Hvis dere på død og liv skal hetse DELL, så ta det her i stedet, har sett alt for mange tråder bli ødelagt bare fordi noen har nevnt DELL... Endret 18. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå