TommyL Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei. Jeg har hatt Bluecom ADSL lenge, og nå som Catch har kjøpt dem, var jeg nysgjerrig på om det snart var mulig å få en bedre ut-hastighet enn latterlige 256Kbs. Derfor sendte jeg en mail til Catch idag, fikk dette til svar: sitat: Hei Pr i dag er det ikke planer om å tilby de raskeste hastighetene til Bluecom på Catch infrastruktur. De raskeste hastighetene til Bluecom er kun planlagt for de sentralene der Bluecom har eget utstyr i sentralene. Planen er at i Catch sitt nett vil Catch være den som tilbyr de høyeste hastighetene, og Bluecom vil selge tilsvarende de selger i dag i disse områdene. I tillegg vil linjen fra Catch pr i dag ha fordeler som fri IP-adresse inkludert i prisen, ingen tillegg hvis kunden ikke har telefon, modemleie inkludert i månedsprisen mm. Håper dette oppklarer spørsmålene. Med vennlig hilsen Catch Info sitat slutt Nå ble jeg forvirret...forstod det slik av Bluecom at de skulle det...? Noen som vet noe mer? MVH TommyL Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nå ble jeg forvirret...forstod det slik av Bluecom at de skulle det...? BC-kundene skal selvsagt over på Catch sin infrastruktur, og beholde dagens hastigheter i disse områdene er jo også meningsløst i og med de da ikke får noe fortrinn sammenlignet med de andre ISP-ene som leverer på jara sin infrastruktur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå