Gå til innhold

Erfaringer med onemobile?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt abonnement hos dem siden de startet tidlig i sommer. Har stort sett fått raskt svar på email når jeg har hatt spørsmål. Virker som de har hatt mye å gjøre i starten og de skal ha ansatt en ekstra person på kundeservice.

 

Jeg er i hvert fall fornøyd med dem - og prisene deres.

 

-M

Lenke til kommentar

Jeg har vært kunde hos de siden min evigvarende binding hos netcom gikk ut i midten av august. Er veldig fornøyd. Kundeservice har vært raske til å svare på ting (både på mail og telefon), men jeg savner informasjon om utenlandspriser.

 

Har ingenting annet å utsette på onemobile. Fornøyd. Har forresten One Busy abonnement, men det har se sluttet å selge av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar
Billige er dem værtfall, når man ønsker abonnement og ikke kontant-kort løsninger.

Etter det jeg har forstått er de billige på utenlandssamtaler også. I alle fall om du har fakturaløsningen. svaret jeg fikk fra kundeservice var at de tar utenlandsk operatør sine priser og legger til 15 %. Talkmore tar 20% og alle operatørene som har lik pris i utlandet tar mange ganger helt opp til 50-60% avanse hos enkelte operatører.

 

Noen som vet hvor mye netcom tar i avanse på sitt businesstalk-abonnement?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...