kimenge Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei, Har bestilt meg et onemobile abonnement. Har etter dette sendt et par mailer til kundeservice uten og fått noe svar. Noen her som har abonnement hos onemobile og kan dele deres erfaringer? Lenke til kommentar
reintz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har hatt abonnement hos dem siden de startet tidlig i sommer. Har stort sett fått raskt svar på email når jeg har hatt spørsmål. Virker som de har hatt mye å gjøre i starten og de skal ha ansatt en ekstra person på kundeservice. Jeg er i hvert fall fornøyd med dem - og prisene deres. -M Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har vært kunde hos de siden min evigvarende binding hos netcom gikk ut i midten av august. Er veldig fornøyd. Kundeservice har vært raske til å svare på ting (både på mail og telefon), men jeg savner informasjon om utenlandspriser. Har ingenting annet å utsette på onemobile. Fornøyd. Har forresten One Busy abonnement, men det har se sluttet å selge av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hei, Ok, det høres bra ut. Billige er dem værtfall, når man ønsker abonnement og ikke kontant-kort løsninger. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Billige er dem værtfall, når man ønsker abonnement og ikke kontant-kort løsninger. Etter det jeg har forstått er de billige på utenlandssamtaler også. I alle fall om du har fakturaløsningen. svaret jeg fikk fra kundeservice var at de tar utenlandsk operatør sine priser og legger til 15 %. Talkmore tar 20% og alle operatørene som har lik pris i utlandet tar mange ganger helt opp til 50-60% avanse hos enkelte operatører. Noen som vet hvor mye netcom tar i avanse på sitt businesstalk-abonnement? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå