Skandinav Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har nylig kjøpt en digitalkamera og vil nå begynne med å skrive ut mine fotografier. Jeg skal derfor gå til innkjøp av en fotoskriver. Så langt i denne jungel av skrivere så har jeg fått med meg at billig skriver=dyre utskriftskostnader, og omvendt (sånn omtrent). Jeg tror jeg leste en gang at noen skrivere skrev ut et A4 i farve for 3.67 kr, en annen på over 17 kr. Kan noen gi tips på hvilken skriver jeg bør velge for å få lave utskriftskostnader. Det betyr vel at det må være separate blekkpatroner? Laser har jeg ikke råd med så det blir vel blekk-skriver. Jeg er opptatt av kvalitetsutskrifter, blekkstriper -nei takk! Takk for tips Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det kan også være lurt å ha en skriver som kan bruke rimelig fotopapir. F.eks. Epson-skriverne, som kan bruke "ruller" med fotopapir. Men ellers mener jeg å ha hørt at Canon-skrivere med flere blekkpatroner skal være økonomiske i bruk - selv om min Canon i550x ikke er spesielt billig i drift.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå