kengdal Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvordan skal jeg få det som står inne i text boksen til å bli borte når jeg trykker inne i den? Ved kjøring av programmet assa. Takker for alle svar MVH Kengdal Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du kan slette en tekstboks' innhold med denne koden: Text1.Text = "" Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Det jeg vill er når jeg trykker inne i den ved kjøring av programmet får og sette verdiene som skal stå der, skal teksten inne i boksen automatisk bli slett. så jeg kan skrive de verdiene jeg ønsker uten og måtte slette det som står der Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det jeg vill er når jeg trykker inne i den ved kjøring av programmet får og sette verdiene som skal stå der, skal teksten inne i boksen automatisk bli slett. så jeg kan skrive de verdiene jeg ønsker uten og måtte slette det som står der Du vil altså lage en tekstboks som brukeren ikke kan skrive i? Trykk på tekstboksen din og se i menyen til venstre. Se etter "locked" og sett den til true. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Mulig jeg ordla meg litt dumt Det jeg vill er følgende: Når brukeren av programmet skal skrive noe i tekst boksen vil jeg at det som står der fra føra skal automatisk bli slettet når brukeren trykker inne i tekst boksen for å skrive noe. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Mener du noe slikt: Private Sub Text1_Click() Text1.Text = "" End Sub Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Det Funket meget bra Takker så mye MVH Kengdal Endret 2. september 2004 av kengdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå