nerd-light Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 noen som har prøvd å innstallaere dette på bærbare, virker det på dem ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
Electrolite Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Etter å ha lagt inn Catalyst 4.8 (etter nylig å ha fått mitt x800 Pro kort til å virke), så får jeg av og til (vel ofte, spesielt når jeg spiller Doom 3) at systemet henger sge HELT (lyd, bilde, alt, bare å bruke reset-knappen). Kan dette ha vært forårsaket av at jeg manglet en .Net Framework 1.1 SP 1 update som jeg fant på Windows Update? Hadde .Net Framework 1.1 fra før, men ikke denne "patchen" altså...har aldri hatt ATI kort før, og er dermed ukjent med alt som kom før Catalyst Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ehm.. fikk problemer tidligere med control center, jeg installerte det mens jeg hadde catalyst 4.8 uten framework 1.1 og da fikk jeg feilmelding etter installasjonen. Skal jeg installere -> framework -> Catalyst 4.8 -> control center? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg innstalerte det også måtte jeg restarte og da pc'n starte opp fikk jeg feilmelding og control centeret ville ikke starte.. *avinnstalert* ergo Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Faens dritt, bruker jo nesten 60 mb ram Lenke til kommentar
boosting Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 .NET basert *puke* Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 .NET basert *puke* Tja.. alt er bedre enn Java.. Men dette var dårlige greier må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå