Sneglen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tror jeg venter med å innstallere dette Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 kan jeg si en ting? BLOATWARE! 20-30MB memory usage, når det er minimert til system tray?? Fark this shit... Hm? Hos meg bruker det 9-11MB. Sikker på at du ikke har gjort "nå gæli"? -KJ Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hmm... Tenker jeg står over å laste ned den der, etter å ha lest det som står i denne tråden... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor i huleste er V-sync innstilingene, og hvorfor kommer jeg ikke inn i innstilingene på den vanlige måten? Dessuten så rotet det til noe slik at jeg nå må logge meg inn på pc'en, noe jeg ikke har gjort før. Det skal bort ut og vekk! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor i huleste er V-sync innstilingene, og hvorfor kommer jeg ikke inn i innstilingene på den vanlige måten?Dessuten så rotet det til noe slik at jeg nå må logge meg inn på pc'en, noe jeg ikke har gjort før. Det skal bort ut og vekk! Bruker du advanced settings? Hvis ja, så finner du dem under "no preview", "Wait for dislpay refresh". (Ligger i samme "vindu" som Texture Preference, bare litt lenger ned.) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror dette blir mer populært når ATi får uppdatert det litt. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Dette kaller jeg oppkast. Det Gamle Control Panel og Powerstrip fungerer mye bedre enn dette. .."Smaken er som baken".... En liten leif snek seg inn. *tuppe leif* Endret 3. september 2004 av Equiox Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg installerte .NET Framewok 1.1 og Catalyst Controll Center. Etter jeg starta på nytt rebootet den når windows skjermen kom opp. Så måtte starte WinXP med de siste innstillingen som funket. Går det an å ha 2 x .Net Framework på datan sånn at det oppstår konflikter? Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Jeg føyer meg i rekken! Windows brukerpålogging skjermen kom plutselig ved oppstart etter installasjonen. Tross i at det er kun 1 bruker på PC'n så må jeg trykke meg forbi den menyen hver gang jeg starter PC'en nå! Og , mulig jeg gjorde noe feil , men mitt 9800SE kort var ikke mulig å overklokke i det hele tatt , dvs innstillingene var faktisk ikke der i det hele tatt. Når jeg skulle avinstallere dritten så sto den bare med "gathering information" i 20minutter og slukte alle systemressursene... MAKAN!! Endret 3. september 2004 av dkvam Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Til dere som har lykkes med å innstallerer Control Center, avinstallerte dere den gode gamle kontroll panelet først? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Etter at jeg installerte framework greiene må jeg logge inn når windows starter. Noen som vet hvordan jeg får bort det? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dette kaller jeg oppkast. Det Gamle Control Panel og Powerstrip fungerer mye bedre enn dette. .."Smaken er som baken".... En liten leif snek seg inn. *tuppe leif* Det er jeg helt enig med deg i ! Dette var crap ! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Etter at jeg installerte framework greiene må jeg logge inn når windows starter. Noen som vet hvordan jeg får bort det? Du har fått en ekstra brukerkonto ! Gå inn på kontrollpanel-Brukerkontoer og fjern den nye brukerkontoen.. Behold filene. Endret 3. september 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Man får ikke noe bedre ytelse ved å installere nytt kontrollpanel... Funker helt flott hos meg. Synes den var bra, rett og slett. Har ikke merket noen bugs eller lignende. Kan vel legge til at jeg ikke har lagt inn SP2. Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For å si det rett ut : helvetes møkkaprogram !!! Hva i all verden skal man med dette ? Det ble jo bare bugs og bråk, i tillegg til at .NET gjør at man må klikke på brukernavnet når jeg starter PC'n. Ikke har jeg fått bedre ytelse heller... Bedre med Catalyst 4.9 beta uten ControlCenter.... Lenke til kommentar
Snorre_TM Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Installert og fungerer fint her. Detter er nok uansett ikke ett program som er laget for avanserte brukere, mer for nybegynnere. Initiativet sånn sett er bra fra ATi sin side, da det vil gjøre det enklere å endre instillinger for de som er "technology impaired" Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 i tillegg til at .NET gjør at man må klikke på brukernavnet når jeg starter PC'n. Du har sikkert "glemt" å fjerne asp.net-brukeren? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Uninnstalerte gamle drive, la inn de nye med Control Center, men hvor finner jeg dette kontrollsenteret?! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ikke har jeg fått bedre ytelse heller... Man får ikke bedre ytelse av å installere et kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå